![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, så her ovre den aftale, jeg har både Doom 3 og ekspansion, Doom 3 installeres uden problem men når jeg prøver at installere RoE jeg får en fejlmeddelelse, hævdede, at dens kun kompatibel med Windows 2000/XP. Mit OS er XP Pro x64 så nogle gange thats et problem med at installere software, men jeg ikke se, hvorfor en udvidelse ville ikke fungere, hvis det originale spil gjorde. Jeg har allerede gjort masser af web-søgning for at løse problemet, en foreslået at flytte nogle filer fra Doom 3 til ekspansion disken, men får jeg en besked mundheld at dens read-only og kan ikke gøres. Jeg har prøvet at deaktivere den skrivebeskyttede indstilling, men det ikke virker, og jeg ved ikke, hvordan du kan løse det. Den eneste anden mulighed jeg fandt var at ændre en linje i en. Msi-fil på disken ved hjælp af dette Microsoft-program kaldet orca (som jeg ikke kender til), men det ville ikke lade mig redigere en del af den fil, jeg trængte til det højre nu er jeg med tab på hvordan dette rettes. Trin for trin instruktioner eller links altid værdsat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi m8, jeg havde dette problem samt RoE wouldnt installere sagde det couldnt finde den originale doom3 på mit system, selv om miner den 32 bit version.
til sidst måtte jeg geninstallere undergang på C-drevet (havde det installeret på d-drevet), som installerer på et andet drev stoppede expansion pack fra arbejde så mit spørgsmål er, er det installeret på C-drevet M8 hvis ikke re-installere på C-drevet og derefter forsøge at expansion pack håber dette kan hjælpe dig Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Nej det gjorde ikke noget om ikke at kunne finde den originale Doom dens sige sin ikke foreneligt med mit operativsystem, er det også på mit C-drev, så ville der ikke være problemet. |
|
| |||
| |||
| ok syntes bare det kunne hjælpe, da det var et problem, jeg havde held og lykke |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| DirectX Installation hjælpe | chardukian | Windows-operativsystemer | 1 | 20. jun 2009 08:05 |
| Mo / bo CPU installation | marsay001 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 13 januar 2008 14:39 |
| Installation problemer har brug for hjælp | dhirajahlawat | General Software Chat | 8 | 27 oktober 2007 13:36 |
| XP-installation | xactly | Windows-operativsystemer | 3 | 24 august 2007 03:35 |
| Doom 3 | dbuske | PC & Console Gaming | 4 | 10 august 2007 13:45 |
| Thread Tools | |
| |