![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok niin heres sopimukseen, olen sekä Doom 3 ja laajentamista, Doom 3 asentaa ilman mitään asiaa, mutta kun yritän asentaa ROE saan virheilmoituksen väitti, että vain Windows 2000/XP. Oma OS on XP Pro x64 niin joskus thats ongelman asentamalla ohjelmisto mutta dont miksi laajentuminen ei toimi, jos alkuperäinen peli ei. Olen jo tehnyt runsaasti Web-haku korjata ongelma, yksi ehdotti siirtää joitakin tiedostoja doom 3 laajentamisen levy mutta saan viestin, että sen read-only ja kallistuksen tehtävää. Olen yrittänyt poistaa vain luku-asetusta, mutta se ei toimi, enkä tiedä, kuinka korjata se. Ainoa toinen vaihtoehto i todettiin muuttuviin linja on. Msi-tiedoston levyn käyttämällä tätä Microsoft ohjelma nimeltä Orca (jota en tunne), mutta se ei anna minun muokata osa tiedoston i tarvitaan niin oikeassa nyt olen neuvoton, miten korjata. Askel askeleelta ohjeita tai linkkejä aina arvostanut. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi M8, i oli tämän ongelman samoin ROE wouldnt asentaa sanoi couldnt löytää alkuperäistä doom3 minun järjestelmän vaikka kaivosten 32-bittinen versio.
loppujen lopuksi jouduin uudelleen asentaa doom että C-asema (jos se olisi asennettuna d drive) kuin asentamista kaikkiin muihin ajaa pysäytti Expansion Pack toimimasta joten kysymykseni on asennettu C-aseman M8 ellei sitten uudelleen asentaa C-asemaan ja yritä sitten laajentamisen pack toivomme, että tämä voi auttaa sinua My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Ei se ei sanonut mitään, että se ei voinut löytää alkuperäinen rangaistus sen sanomalla sen ei sovi minun käyttöjärjestelmä, se on myös minun C-asemaan, niin että ei olisi ongelma. |
|
| |||
| |||
| ok vain mielestä se voisi auttaa, koska se oli ongelma i oli onnea |