mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Doom Rentabiliteit van het eigen vermogen installatie probleem

Reply

Thread Tools
Old 6 februari 2008, 08:50
Nieuw Lid Fractie

Default Doom Rentabiliteit van het eigen vermogen installatie probleem

Ok dus heres de deal, ik heb zowel Doom 3 en de expansie, Doom 3 geïnstalleerd zonder enig probleem, maar wanneer ik probeer te installeren Rentabiliteit van het eigen vermogen krijg ik een foutmelding beweert dat zijn alleen compatibel met Windows 2000/XP. Mijn OS is XP Pro x64 dus dat is soms een probleem met het installeren van software, maar I dont zien waarom de uitbreiding niet zou werken als de originele game heeft. Ik heb al genoeg gedaan van web zoeken naar een oplossing voor dit probleem een voorgesteld om enkele bestanden van Doom 3 voor de uitbreiding schijf maar ik krijg een bericht dat zijn alleen-lezen en huicheltaal worden gedaan. Ik heb geprobeerd om de alleen-lezen-instelling, maar dat werkt niet en ik weet niet hoe dat op te lossen. De enige andere optie was vond ik het veranderen van een regel in een. Msi-bestand op de schijf met behulp van dit Microsoft-programma genaamd Orca (die ik ben niet bekend met), maar dat laat me niet bewerken het gedeelte van het bestand dat ik nodig om zo recht Ik ben nu op een verlies over het oplossen van dit. Stap voor stap instructies of links altijd gewaardeerd.
Old 6 februari 2008, 09:09
Donor Groep

hi m8, ik had dit probleem ook Rentabiliteit van het eigen vermogen wouldnt installeren gezegd couldnt vinden het oorspronkelijke doom3 op mijn systeem, ook al mijnen de 32 bits versie.
op het einde moest ik opnieuw installeren straf op de c schijf (had geïnstalleerd op de D schijf) als de installatie op een andere drive stopte de expansie pack van werken
dus mijn vraag is is geïnstalleerd op de c schijf m8 zo niet dan opnieuw installeren op c-station en vervolgens proberen de expansie pack

hoop dat dit kan u helpen

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Old 6 feb 2008, 09:40
Nieuw Lid Fractie

Nee, dat niet zeggen over het niet kunnen vinden van de oorspronkelijke straf zijn zeggen zijn niet compatibel met mijn besturingssysteem, is het ook op mijn C schijf dus dat zou niet het probleem.
Old 6 februari 2008, 10:13
Donor Groep

ok dacht het kan helpen, als was het een probleem had ik
succes
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Directx Installatie hulp chardukian Windows besturingssystemen 1 20 jun 2009 08:05
Mo / bo cpu installatie marsay001 CPUs, Moederborden & RAM 3 13 Jan 2008 14:39
Installatie problemen hebben hulp nodig dhirajahlawat Algemene programmatuurnoot Chat 8 27 okt 2007 13:36
Xp installatie xactly Windows besturingssystemen 3 24 aug 2007 03:35
Doom 3 dbuske PC & Gaming Console 4 10 aug 2007 13:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.