![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok dus heres de deal, ik heb zowel Doom 3 en de expansie, Doom 3 geïnstalleerd zonder enig probleem, maar wanneer ik probeer te installeren Rentabiliteit van het eigen vermogen krijg ik een foutmelding beweert dat zijn alleen compatibel met Windows 2000/XP. Mijn OS is XP Pro x64 dus dat is soms een probleem met het installeren van software, maar I dont zien waarom de uitbreiding niet zou werken als de originele game heeft. Ik heb al genoeg gedaan van web zoeken naar een oplossing voor dit probleem een voorgesteld om enkele bestanden van Doom 3 voor de uitbreiding schijf maar ik krijg een bericht dat zijn alleen-lezen en huicheltaal worden gedaan. Ik heb geprobeerd om de alleen-lezen-instelling, maar dat werkt niet en ik weet niet hoe dat op te lossen. De enige andere optie was vond ik het veranderen van een regel in een. Msi-bestand op de schijf met behulp van dit Microsoft-programma genaamd Orca (die ik ben niet bekend met), maar dat laat me niet bewerken het gedeelte van het bestand dat ik nodig om zo recht Ik ben nu op een verlies over het oplossen van dit. Stap voor stap instructies of links altijd gewaardeerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi m8, ik had dit probleem ook Rentabiliteit van het eigen vermogen wouldnt installeren gezegd couldnt vinden het oorspronkelijke doom3 op mijn systeem, ook al mijnen de 32 bits versie.
op het einde moest ik opnieuw installeren straf op de c schijf (had geïnstalleerd op de D schijf) als de installatie op een andere drive stopte de expansie pack van werken dus mijn vraag is is geïnstalleerd op de c schijf m8 zo niet dan opnieuw installeren op c-station en vervolgens proberen de expansie pack hoop dat dit kan u helpen Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Nee, dat niet zeggen over het niet kunnen vinden van de oorspronkelijke straf zijn zeggen zijn niet compatibel met mijn besturingssysteem, is het ook op mijn C schijf dus dat zou niet het probleem. |
|
| |||
| |||
| ok dacht het kan helpen, als was het een probleem had ik succes |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Directx Installatie hulp | chardukian | Windows besturingssystemen | 1 | 20 jun 2009 08:05 |
| Mo / bo cpu installatie | marsay001 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 13 Jan 2008 14:39 |
| Installatie problemen hebben hulp nodig | dhirajahlawat | Algemene programmatuurnoot Chat | 8 | 27 okt 2007 13:36 |
| Xp installatie | xactly | Windows besturingssystemen | 3 | 24 aug 2007 03:35 |
| Doom 3 | dbuske | PC & Gaming Console | 4 | 10 aug 2007 13:45 |
| Thread Tools | |
| |