mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Doom Roe installasjon problem

Reply

Thread Tools
Old 6te Feb 2008, 08:50
New Member Group

Default Doom Roe installasjon problem

Ok så heres given, jeg har både Doom 3 og ekspansjon, Doom 3 installert uten problem, men når jeg prøver å installere Roe Jeg får en feilmelding om at den kun kompatibel med Windows 2000/XP. Min OS er XP Pro x64 så ofte dvs et problem med å installere programvare, men jeg dont se hvorfor utvidelsen vil ikke fungere hvis den opprinnelige spillet gjorde. Jeg har allerede gjort nok av web søker å løse problemet, en foreslått å flytte noen filer fra Doom 3 til utvidelse disken, men jeg får en melding som sier at read-only og skrånende bli gjort. Jeg har prøvd å deaktivere read-only innstillingen, men som ikke fungerer, og jeg vet ikke hvordan jeg skal fikse det. Det eneste andre alternativet jeg fant var å endre en linje i et. Msi filen på disken ved hjelp av dette Microsoft program kalt orca (som jeg ikke er kjent med), men som ikke ville la meg redigere delen av filen jeg trengte for å så rett nå er jeg på et tap på hvordan du løser dette. Trinnvise instruksjoner eller koblinger alltid verdsatt.
Old 6te Feb 2008, 09:09
Donor Group

hi m8, jeg hadde dette problemet så vel Roe wouldnt installere sa det couldnt finne den opprinnelige doom3 på mitt system, selv om gruvene på 32 bit versjon.
Til slutt måtte jeg re-installere undergang på stasjon C (hadde det installert på d stasjonen) som du installerer på en annen stasjon stoppet utvidelsespakken fra arbeidslivet
så spørsmålet mitt er, er det installert på stasjon C m8 dersom ikke deretter installere på C-stasjonen og deretter prøve Expansion Pack

håper dette kan hjelpe deg

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 6 februar 2008, 09:40
New Member Group

Nei det gjorde ikke si noe om ikke er i stand til å finne den originale Doom dens si det er ikke kompatibelt med mitt operativsystem, er det også på C-stasjonen, slik at ikke vil være problemet.
Old 6te Feb 2008, 10:13
Donor Group

ok tenkte den kunne hjelpe så det var et problem jeg hadde
lykke til
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.