mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Dungeon Keeper 2 Hjælp - sort skærm om lastelinjer-up

Reply

Thread Tools
Old 4. juni 2009, 13:44
Ny Medlem Gruppen

Umm hey jeg brugte 2 egne DK 2 aldre siden på xp og 98, og jeg aldrig haft nogen problemer indtil nu, som for nylig fik en anden kopi, installeres, og når jeg starter et nyt spil vejr kampagne eller skærmydsel alle Jeg kan se os sort, ligesom spillet synes 2 køre bøde CEPT godt .. yeh I cant do anythn når jeg cant se anythn XD så hvis any1 CUD hjælpe mig med dette? øjeblikket på en bærbar computer med Vista og kører Intel grafik accelerater føreren, jeg dont virkelig ingen anythn om computere som u kan c, så hvis sum1 CUD svar wat i shud do 2 løse dette problem .. ty
Old 4. juni 2009, 15:57
Donor-Gruppen

Jeg havde samme problem på mine sønner laptop skulle installere en programrettelse,
Download patch fra ftp://ftp.ea.com/pub/archive/bullfrog/patches/dk2/
Kør spil.

Arbejdet for mig, håber det virker for dig,

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.