![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Umm hey i-kirjain käytetty 2 oma dk2 ikäiset sitten xp ja 98 ja i ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, kunnes nyt hiljattain saanut toisen kopion, asennettu, ja kun aloittaa uuden pelin sää kampanja tai kahakka kaikki Näen meille musta, kuten peli näyttää 2 aikavälillä sakko CEPT hyvin .. yeh i cant do anythn kun i cant ks. anythn XD joten jos any1 harkita auttaa minua tässä? parhaillaan kannettavan kanssa näköala ja käynnissä Intel grafiikka accelerater kuljettaja, i dont oikeastaan ole anythn noin tietokoneita u voi c, joten jos sum1 harkita vastaus wat i shud tehdä 2 korjata tämä ongelma .. ty |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla oli sama ongelma minun pojat kannettava tietokone oli asentaa korjaustiedoston, Lataa korjaustiedosto ftp://ftp.ea.com/pub/archive/bullfrog/patches/dk2/ Suorita Game. Toiminut minulle toivoa se toimii sinulle,
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|