![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Umm hey i gebruikt 2 eigen DK2 leeftijden geleden op xp en 98, en ik nooit enig probleem tot op heden heeft het onlangs nog een exemplaar, geïnstalleerd, en wanneer ik een nieuw spel start weer campagne of schermutseling alles wat ik kan zien ons zwart, net als het spel 2 lijkt het goed CEPT goed .. yeh i cant do anythn wanneer i cant zie anythn XD dus als any1 CUD me helpen met dit? momenteel op een laptop met vista en draait Intel Graphics accelerater bestuurder, i dont echt geen anythn over computers als u can c, dus als sum1 CUD antwoord wat ik shud doen 2 oplossen van dit probleem .. ty |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik had hetzelfde probleem op mijn laptop zonen had tot het installeren van een patch, Download patch uit ftp://ftp.ea.com/pub/archive/bullfrog/patches/dk2/ Run Game. Werkte voor mij, hoop dat het werkt voor u,
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zwart scherm tijdens alle Games | tinaqin123 | PC & Gaming Console | 1 | 17 jun 2009 06:09 |
| Wanneer de Windows XP-scherm moet laden krijg ik input niet ondersteund | teri1973 | Windows besturingssystemen | 2 | 7 nov 2008 06:26 |
| Zwart scherm Goes | katiecoos | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 15 jun 2008 07:49 |
| Zwart scherm opstarten | MightyKing | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 18 mei 2008 13:56 |
| Nieuw te bouwen, zwart scherm. | tmockingbird | Algemeen Hardware Chat | 8 | 25 apr 2008 10:02 |
| Thread Tools | |
| |