![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Umm hei jeg brukte 2 egne dk2 lenge siden på xp og 98, og jeg har aldri hatt noen problemer til nå, som nylig fikk en kopi, installert, og når jeg starter et nytt spill vær kampanje eller småslåss Alt jeg kan se oss svart, liker spillet synes 2 kjøre fine cept godt .. yeh i cant do anythn når jeg skrånende se anythn XD så hvis any1 cud hjelpe meg med dette? tiden på en bærbar med vista og kjører Intel grafikk accelerater driver, jeg dont virkelig ingen anythn om datamaskiner som u kan c, så hvis sum1 cud svare wat i shud gjøre 2 løse dette problemet .. ty |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hadde samme problemet på min sønner laptop måtte installere en oppdatering, Last ned oppdateringen fra ftp://ftp.ea.com/pub/archive/bullfrog/patches/dk2/ Kjør spill. Jobbet for meg, håper det fungerer for deg,
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|