![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Umm hej jag 2 egna DK2 åldrar sedan på XP och 98 och jag aldrig haft några problem hittills, som nyligen fick en kopia, installeras, och när jag startar ett nytt spel väder kampanj eller skärmytsling Allt jag kan se oss svart, i likhet med spelet verkar 2 köra fina CEPT väl .. yeh i cant do anythn när jag skränande se anythn XD så om any1 CUD hjälpa mig med detta? närvarande på en bärbar dator med vista och köra Intel-grafik accelerater föraren, jag dont egentligen inga anythn om datorer som u kan c, så om sum1 CUD svar wat i shud göra 2 åtgärda det här problemet .. ty |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag hade samma problem på mina söner laptop hade att installera en patch, Hämta korrigeringsfilen från ftp://ftp.ea.com/pub/archive/bullfrog/patches/dk2/ Kör Game. Arbetade för mig, hoppas det fungerar för dig,
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|