![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen asentanut directx 10 xp yli 5 kertaa, se ei toimi, jos yrität testata sitä murhaajien uskonnosta saan virheilmoituksen: Sovellus ei iniialize oikein (0xc0000005). Paina OK lopettaa hakemuksen. Olen asentanut RC2 Korjaa 3. Voi ja jos vain aikoo sanoa: "Et voi asettaa DX10 on xp" Don't sanoa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Umm ... DX10 isnt pitäisi olla XP: ssä. Paitsi jos käytät jonkinlaista DX10 hakata varten XP se on. Mutta im ole varma, jos emme saa puhua hacks täällä. Minun pitäisi saada OK-Dave jatkaa tätä säiettä edelleen. Im varma, että vaikka me kaikki ymmärtää, että ei ole fyysistä syytä, miksi DX10 couldnt olla XP-, Microsoft hasn't julkaissut mitään XP siten, että sillä on kyky DX10. En ole varma, että jos laskemisesta DX10 on XP on laitonta tai ei kuitenkaan, miten Yksi lähtee tekemään sitä eniten likily vialtaiong jotain prosessia. On tietenkin täysin mahdollista, että ihmiset eivät tätä (Tiedän muutaman, joka on sucsessfuly tehnyt sen) im vain ole varma, että voimme keskustella siitä.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei ole mitenkään täällä voi antaa tukea pieni soveltaminen niin, varsinkin kun virhe on luonteeltaan yhteyttä kehittäjille. Sanon kuitenkin, että yritämme toteuttaa DX10 on XP: ssä on hakata ja kuten kaikki hacks on altis epävakautta.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| DX10 auttaa ...... | Bubba | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 26. Sep 2008 13:09 |
| Voi ei! DX10 kortit tapana voi käyttää DX10.1 | cheesepuff | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 18. marraskuu 2007 10:43 |
| Grafiikkasovittimen käynnissä Vista 64 ja DX10 | skinnyman9000 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 10th Aug 2007 12:16 |
| Thread Tools | |
| |