mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Dx10

Reply

Thread Tools
Old 10 januari 2009, 23:54
Lid Fractie

Default Dx10

Hallo,
Ik heb DirectX 10 voor XP meer dan 5 keer, maar weigert te werken, als ik probeer te testen over Assassins Creed, krijg ik de foutmelding:
De toepassing kan niet worden iniialize goed (0xc0000005). Druk op OK om de toepassing te beëindigen.
Ik ben het installeren RC2 Fix 3.
Oh, en als je gewoon te zeggen: "Je kunt niet op DX10 op xp" het niet zeggen.
Old 11 januari 2009, 00:03
Donor Groep

Default Dx10

ehm ... DX10 isnt te zijn voor XP. Tenzij je met behulp van een soort van DX10 hack voor XP dat is. Maar im niet zeker of we kunnen praten over hacks hier. Ik had om een OK van Dave te gaan met deze draad verder. Im zeker hoewel we allemaal weten dat er geen fysieke reden waarom DX10 couldnt op XP, Microsoft hasn't vrijgegeven iets voor XP waardoor het de mogelijkheden van DX10. Ik ben niet zeker te stellen indien DX10 op XP illegaal is of niet, echter de manier waarop een gaat over het doen is het meest likily vialtaiong iets in het proces. Natuurlijk is het heel goed mogelijk voor mensen om dit te doen (Ik ken een paar mensen die het gedaan heeft sucsessfuly) im gewoon niet zeker dat we het kunnen bespreken.

Mijn Systeem: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Geheugen:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Sound Card:
aan boord (voor nu)
Hard Drive (s):
WD6401AALS WD 640GB
Optische Drive (s):
Klik op de link in de handtekening voor meer
Case / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Koeling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Netwerk / Internet:
DSL-medium
Monitor (s):
30 inch 2650x1600 (binnenkort toch)
Operating System (s):
XP Home
Old 11 januari 2009, 05:07
Donor Groep

Default Dx10

Er is geen manier iedereen hier kan geven voor een kleine applicatie, zoals dat, vooral gezien de fout van de natuur, contact opnemen met de ontwikkelaars.

Ik zal zeggen echter dat probeert uit te voeren DX10 op XP is een hack en net als alle hacks is gevoelig voor instabiliteit.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.