![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det fjendtlige-overtagelse jeg hørt om har mig klar til at spalteformede nogle struber. EA har været langsomt tikkende mig af med deres crappy spil, ikke bekymre sig om, hvad de smider i de ting, de gør, blot at købe andre virksomheder til at rake i overskud ...
Første Bungie faldt bytte til Microsoft. Og nu Take-Two kunne blive en del af EA? Forsøger at tage ned Take-Two er det sidste strå. Næppe gør de det offentlige, at de agter at gøre Bioshock 2 så EA er alle over dem gerne s *** om Velcro. Hvor mange anstændig omgang selskaber vil falde bytte til konglomerater? De få gode spil, der kommer fra disse virksomheder vil være få og langt imellem, hvis de alle bliver ved med at få købt ud som dette. Jeg er led og ked af det. Jeg håber oprigtigt, at de ikke får deres måde. Personligt havde jeg gerne vil se, hvad Take-Two kan gøre på egen hånd. Jeg ønsker at se, hvad Bioshock 2 bliver gerne UDEN EA's frigging indflydelse. For hvis de køber virksomheden og engagere sig det vil være endnu en god omgang drejet s *** i deres hænder ligesom Halo når Bungie blev købt ud. Og jeg håber, jeg er ikke den eneste, der mave vendte læste at nyhedsartikel. Mit system: Ezekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er med dig link. Jeg synes, EA's titler tendens til at være Væggelusinficerede, dårligt kodet stærkt markedsført og mightily skuffende i betragtning af den hype. Men udviklingsomkostninger's er stigende i en stor måde for spil software og det er forbrugeren øger efterspørgslen efter bedre grafik. Personligt bryder jeg mig ikke, hvor god en omgang ser jeg pleje hvordan det spiller. Afterall det ikke ligegyldigt hvor smuk et spil er, hvis det ikke har playability så er du ikke vil spille det er dig. Hvis coder's pc-spil ikke var så spild af GPU arkitektur (i modsætning til konsollen GPU's) så kan det være en anden historie. Jeg mener, PS3's grafik er baseret på en 7900GTX for skriger højt og ser på indholdet det kan vise med tilhørende (og temmelig god) framerates. Nederste linje er, at det er erhvervslivet og de store drenge altid vil sluge den vellykkede små drenge, selv om deres færdige produkt ikke kommer til at bære frugt. Bare se på Aegia (Nvidia lige har købt dem. Jeg tror Intel vil være med Nvidia næste, men det er kun en udtalelse.
|
| |||
| |||
| aftalt. med hvert ord. blot tage et kig på halveringstid 1. det havde nogle af de dårligere grafik på hele spektret i forhold til de nyere spil mindst. og dog, for sin tid, det var en mester stykke alle på grund af spillet. samme gælder for Metal Gear Solid 1 til playstation. grafikken var crap, men gameplayet var storslået. det var så stor, at det var igen en masse gange for next-gen systemer gerne gamecube og lignende. Jeg kunne give en crap hvis grafikken er ikke så god som muligt. bare se på Wii. grafikken er ikke just next-gen, men det er præsenteret gnidningsløst og på en sådan måde, at den ikke stødende på øjet, og spillet er ikke ondt af det overhovedet. nogle folk fortæller mig, at EA er at forme sig, men jeg har mere end nok grund til at ignorere en sådan udtalelse. men mere vigtigt er det, jeg bare ikke se en mening i at skyde skylden på forbrugerne og deres ønske om bedre grafik. selv om der gøres indsigelse, de er et flertal, og flertallet regler. og jeg er meget i tvivl om de ville ændre deres opfattelse. Den største indvending jeg har, er, at et stort spil er ved at blive revet ned i en pind, hvis denne EA buy-out går igennem. Bioshock har potentialet til at blive et af de mesterværker i vor tid, som Final Fantasy 7 var tilbage i 90'erne. og jeg hader at se sådan en titel rippes til laser i hænderne på selskabet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im med jer, disse små virksomheder er der behov for, ikke bare for det fremragende spil de giver os, spil grafik eller nye motorer osv., men de behandler deres kunder med en smule respekt i deres måde at udvikle og præsentere spil vide at de er til at stole på de spil, de slethvar og talte om at foretage nogen penge til dem og så de kan udvikle det næste spil, eller endda en fortsættelse, der med disse mindre virksomheder efterfølger er lige så god hvis ikke bedre end det oprindelige
de store konglomerater behandle deres kunder som idioter, de har et halvt anstændigt spil, ødelægger det lidt mere ved at overlade fejl og bugs i, overhype det derefter churn out efterfølger efter sequal hver en lige så god som den første, men den første var crap i første omgang , Hvis take to er overtaget Jeg håber bare, at hold, til en person, ups stokke og starte forfra med et nyt navn og vildt (skal have et par i udvikling) forlader EA med blot en tom skal Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| helt enig seneste lad ned for mig var bf2142 i teorien sin store, men Thats det, så mange cons
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| nogle vrede spørgsmål her lol NaH I'm på samme båd som du parti. |
|
| |||
| |||
| måske de kunne afspille det smart og ikke frigive Bioshock 2, indtil de har frigivet et par andre crap spil under EAS navn. lige nok til at skrabe til sig nogle flere spil udvikling penge. derefter klippe og køre. at der vil være det bedste scenario i min bog bør denne overtagelsesattest lykkes. vrede spørgsmål faktisk. men de er omhyggeligt gennemtænkt og lidenskabelige reaktioner i det mindste. den frustrerede gamere derude nu har et sted, hvor de kan lufte deres beklager og skuffelser. |