![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä vihamielinen-haltuunotto Kuulin on minulle valmis aukko noin kurkku. EA on hitaasti tikittää minut pois niiden kehno pelejä, ei huolehtiva siitä, mitä he heittää kamaa ne yksinkertaisesti ostamalla muita yrityksiä rake voittopalkkiojärjestelmien ...
Ensinnäkin Bungie laski saalis Microsoft. Ja nyt, Take-Two voisi tulla osa EA? Pyrkien ottamaan alas Take-Two on viimeinen pisara. N: o ennemmin ne julkistaa se, että he aikovat tehdä Bioshock 2 sitten EA on koko niiden kaltaiset s *** annetun tarranauhoja. Kuinka monta ihmisarvoisen pelin yritykset ovat menossa kuulu kärsiä konglomeraattikysymyksiä? Harvoja hyviä pelejä, jotka ovat lähtöisin näistä yrityksistä tulee harvinaisia, jos ne kaikki pitää saada ostaa ulos tästä. Olen kyllästynyt siihen. Toivon vilpittömästi, että he eivät saa tahtonsa läpi. Henkilökohtaisesti haluaisin nähdä, mitä Take-Two voi tehdä itse. Haluan nähdä, mitä Bioshock 2 tulee ilman EA: n frigging vaikutusvaltaa. Sillä jos he ostavat yrityksen ja päästä mukaan it'll on toinen hyvä peli kääntyi s *** niiden käsissä aivan kuten Halo kun Bungie osti ulos. Ja toivon, että en ole ainoa, joka on vatsa kääntyi heti käsittelyssä, että uutisartikkeli. My System: Hesekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen teidän kanssanne linkkiä. Mielestäni EA: n Nimekkeitä taipumus olla bug-ajamista, huonosti koodattu voimakkaasti kaupan ja mahtavasti pettymys harkitsee hype. Mutta kulujen n noustessa isossa tapa pelit ohjelmisto ja se on kuluttajalle ajo kysyntää paremman grafiikan. Henkilökohtaisesti en välitä kuinka hyvä peli näyttää, minun puolestani, miten se toimii. Afterall sillä ei ole väliä, miten kaunis peli on, jos se ei ole pelattavuus sitten olet aio toistaa sen sinä. Jos Coder's PC-pelit eivät ole niin tuhlausta GPU arkkitehtuuri (vastakohtana konsoli GPU: n), niin se saattaa olla eri juttu. Tarkoitan, että PS3: n grafiikka perustuvat 7900GTX varten itkua ääneen ja tarkastella sisältöä se voi näyttää kanssa assosioituneet (ja melko hyvä) framerates. Bottom line on se, että liiketoiminnan ja isojen poikien aina nielemään onnistunut pienet pojat, vaikka heidän lopputuotetta ei tule toteutumaan. Katsokaa Aegia (Nvidia on juuri ostanut niitä. Odotan Intel tulee ottaa Nvidia ensi mutta se on vain lausunto.
|
| |||
| |||
| sovittu. jokaisen sanan. vain katsomaan puoliintumisaika 1. se oli joidenkin huonompaan graafisin koko spektrin, verrattuna uudempia pelejä vähintään. ja vielä sen aika, se oli päällikön pala kaikki siksi, että pelin. Sama koskee myös Metal Gear Solid 1 PlayStation. grafiikka oli paska, mutta gameplay oli upea. se oli niin suuri, että se oli uusittava montaa kertaa seuraavan sukupolven järjestelmät kuten gamecube ja niin edelleen. Voisin antaa crap jos grafiikka ei ole niin hyvä kuin mahdollista. Katsokaa vaikka Wii. grafiikka ei ole juuri ensi-gen, mutta esitti sujuvasti ja siten, että sen ei loukata silmään, ja peli ei satuta sitä ollenkaan. jotkut ihmiset sanovat minulle, että EA on muotoutumassa, mutta minulla on enemmän kuin tarpeeksi syytä sivuuttaa tällaisen lausunnon. mutta mikä tärkeintä, olen vain ymmärrä kohtaan syyttää kuluttajia ja heidän toiveensa parempi grafiikka. vaikka vastusteta, ne ovat enemmistön ja enemmistö sääntöjä. ja olen erittäin epäilemättä ne muuttamaan mieltään. suurin väite on, että on hyvä peli on vedetty alas sinnitellä jos tämä EA buy-out-menee läpi. bioshock on mahdollista, että yksi niistä mestariteoksia meidän aikanamme, kuten Final Fantasy 7 oli jo 90-luvulla. ja haluaisin HATE nähdä tällainen otsikko repäisi riekaleiksi vuonna käsissä että yritys. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im with you guys, nämä pienet yritykset ovat tarpeen, ei vain erinomaisen pelejä ne antavat meille, pelin grafiikka, tai uusien moottoreiden etc mutta ne kohtelemaan asiakkaita, joilla on vähän suhteessa siihen, miten ne kehittyvät ja esittämään pelit tietämättä että heillä on luotettava siihen, että peli on silokampela ja puhui tehdä rahaa, ja jotta he voivat kehittää seuraavan pelin tai jopa jatko joka on näiden pienempien yritysten jatko on yhtä hyvä ellei parempi kuin alkuperäinen
big conglom kohtelemaan asiakkaita idiootteja ne on puoli ihmisarvoisen peli, pilaa sen hieman jättämällä glitches ja virheitä, overhype se sitten suoltaa jatko jälkeen sequal kukin yhtä hyvä kuin ensimmäinen, mutta ensimmäinen oli crap on ensisijaisesti , Jos otetaan kaksi on ottanut Toivon vain, että joukkue, jonka henkilö, UPS sauvat ja aloittaa jälleen uuden nimen ja riistan (on muutama kehitteillä) jättää EA on vain tyhjä kuori My System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| täysin samaa mieltä viimeisin pettivät minulle oli bf2142 teoriassa sen suuri, mutta thats it, niin paljon haittoja
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Joissakin viha kysymyksiä tästä lol nah olen samassa veneessä, kun paljon. |
|
| |||
| |||
| ehkä ne voisi olla se viisas ja ei vapauta bioshock 2 kunnes they've julkaissut muutaman muun crap pelejä alle EAS nimi. vain tarpeeksi rake joillakin pelin kehittämiseen rahaa. ne leikataan ja aikavälillä. että osaisimme olla Parhaassa tapauksessa minun kirja olisi tämän haltuunottoon onnistua. viha kysymyksiä itse. mutta ne huolellisesti ja intohimoinen vastauksia ainakin. että turhautuneita pelaajia siellä on nyt paikka, jossa on ilmareiät niiden laments ja pettymyksiä. |