![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat vijandige overname Ik hoorde over heeft me klaar om te snijden sommige middenriffen. EA is langzaam tikkende me met hun crappy games, geen zorgen te maken over wat ze gooien in de spullen die zij maken, gewoon kopen van andere bedrijven te harken in de winst ...
Bungie eerste viel ten prooi aan Microsoft. En nu Take-Two zou deel gaan uitmaken van EA? Poging tot vaststelling van Take-Two is de laatste strohalm. Niet eerder zijn ze openbaar wordt gemaakt dat zij voornemens zijn om Bioshock 2 dan EA is alles over hen graag s *** op Velcro. Hoeveel waardig spel bedrijven zullen ten prooi vallen aan de conglomeratenrichtlijn? De weinige goede games die afkomstig zijn van deze bedrijven zullen worden nauwelijks voor, omdat ze allemaal steeds gekocht als deze. Ik ben ziek en moe van. Ik hoop van harte dat zij niet krijgen hun weg. Persoonlijk, ik wil graag zien wat Take-Two kan doen op zijn eigen. Ik wil zien wat Bioshock 2 zal worden als ZONDER EA vervloekt invloed. Want als ze kopen het bedrijf en raken het zal een goede wedstrijd gedraaid s *** in hun handen, net als bij Bungie Halo werd opgekocht. En ik hoop dat ik ben niet de enige die de maag bleek bij lezing dat nieuwsartikel. Mijn Systeem: Ezechiël
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben met jou link. Ik vind EA titels zijn doorgaans bug geteisterde, slecht gecodeerd, sterk verkocht en erg teleurstellend gezien de hype. Maar de ontwikkeling van de kosten stijgen in een grote manier voor games software en het is de consument de vraag naar betere graphics. Persoonlijk ben ik niet schelen hoe goed een spel ziet, ik zorg hoe het speelt. Afterall maakt het niet uit hoe mooi een spel is, indien zij niet over de speelbaarheid dan ben je niet gaan spelen ben je. Als coder's van PC games zijn niet zo verspilling van GPU-architectuur (in tegenstelling tot de console GPU's), dan is het misschien een ander verhaal. Ik bedoel, het PS3's graphics zijn gebaseerd op een 7900GTX voor schreeuwt luid en kijken naar de inhoud ervan kan worden weergegeven met de bijbehorende (en niet goed) framerates. Bottom line is dat het bedrijfsleven en de grote jongens zullen altijd slikken de succesvolle kleine jongens, zelfs indien hun afgewerkte product komt niet tot bloei. Kijk maar naar Aegia (Nvidia zojuist gekocht hen. Ik denk Intel zal worden met Nvidia naast maar dat is slechts een advies.
|
| |||
| |||
| overeengekomen. met elk woord. gewoon een kijkje nemen op de helft van het leven 1. zij had een aantal van de slechtste graphics op het geheel van het spectrum, in vergelijking met de nieuwere spellen tenminste. en toch, voor zijn tijd, hij was een meester stuk omdat van het spel spelen. Hetzelfde geldt voor de Metal Gear Solid 1 voor de playstation. de graphics zijn crap, maar de gameplay was prachtig. het was zo groot dat het was remade een stelletje tijden voor de next-gen systemen zoals GameCube en dergelijke. Ik kon een onzin als de graphics zijn niet zo goed als mogelijk. alleen kijken naar de Wii. de graphics zijn niet echt next-gen, maar het is goed gepresenteerd en op een zodanige wijze dat het niet beledigend voor het oog, en het spel spelen is niet gekwetst door hem te zijn. Sommige mensen vertellen me dat EA is de vormgeving, maar ik heb meer dan genoeg reden om aan een dergelijk advies. maar nog belangrijker, ik zie niet in een punt in de schuld geven consumenten en hun wensen voor betere graphics. zelfs indien bezwaren worden gemaakt, zijn ze een meerderheid en meerderheid regels. en ik zeer betwijfel of ze zouden hun hoofden. het grootste bezwaar dat ik heb is een geweldig spel wordt getrokken in een PEG indien dit EA buy-out gaat door. Bioshock heeft het potentieel van een van de meesterwerken van onze tijd, zoals Final Fantasy 7 is terug in de jaren'90. en ik zou niet graag zien een dergelijke titel geript aan flarden in de handen van dat bedrijf. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im met jullie, deze kleine bedrijven nodig zijn, niet alleen voor de uitstekende spellen ze ons, de gameplay graphics, of nieuwe motoren etc maar ze behandelen hun klanten met een beetje respect in de manier waarop ze ontwikkelen en presenteren de spellen te weten dat zij een beroep moeten doen op het spel worden griet en sprak over om geld voor hen en zo kunnen ze de ontwikkeling van de volgende wedstrijd of zelfs een sequel die met deze kleinere bedrijven het vervolg is even goed zo niet beter dan het origineel
de grote conglomeraten behandelen hun klanten als idioten hebben ze een half waardig spel verpesten wat meer door het verlaten van glitches en bugs in, overhype het dan churn out vervolg na sequal elk een zo goed als de eerste, maar de eerste was crap in de eerste plaats , Als de twee worden overgenomen Ik hoop dat het team, aan een persoon, UPS-sticks en beginnen weer met een nieuwe naam en het spel (moet nog een paar in ontwikkeling) EA verlaat met slechts een lege huls Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| helemaal mee eens laatste laat voor mij was bf2142 In theorie zijn geweldig, maar dat is alles, zo veel nadelen
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| sommige woede kwesties hier lol nah ik ben op dezelfde boot als je veel. |
|
| |||
| |||
| Misschien konden ze spelen het slim en niet vrijgeven Bioshock 2 totdat ze vrijgelaten een paar andere crap spellen onder Eas naam. net genoeg om hark in een aantal meer spel ontwikkeling geld. ze knippen en draaien. Dat zou het beste geval in mijn boek moet deze overname slagen. woede vraagstukken inderdaad. maar ze zorgvuldig doordacht en hartstochtelijke reacties op zijn minst. de gefrustreerde gamers die er nu een plaats in te ontluchtingsinrichting hun klaagzangen en teleurstellingen. |