![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det fiendtlige-overtakelse jeg hørt om har meg klar til å slit noen throats. EA har sakte tikker meg med crappy spill, ikke bry seg om hva de kaster i ting de gjør, er det bare å kjøpe opp andre selskaper til å rake i fortjeneste ...
Først Bungie falt byttedyr til Microsoft. Og nå har Take-Two kan bli en del av EA? Forsøker å ta ned Take-Two er den siste dråpen. Nei snarere gjøre de gjøre det offentlig at de vil gjøre Bioshock 2 deretter EA er over dem som er *** på borrelås. Hvor mange anstendig spillet selskaper kommer til å falle byttedyr til konglomerater? De få gode spill som kommer fra disse selskapene skal få og langt mellom hvis de blir kjøpt ut som dette. Jeg er syk og lei av den. Jeg håper de ikke komme i veien. Personlig vil jeg se hva Take-Two kan gjøre på egen hånd. Jeg vil se hva Bioshock 2 kommer til å være uten EA's frigging innflytelse. Fordi hvis de kjøper selskapet og engasjere den vil være et godt spill mot r *** i sine hender, akkurat som Halo når Bungie ble kjøpt ut. Og jeg håper jeg ikke er den eneste som er magen slått på lesing som nyhetsartikkel. Min System: Esekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er med deg link. Jeg finner EA's titler tendens til å bli korrigert ridd, dårlig kodet, tungt markedsført og mightily skuffende vurderer sprøytenarkoman. Men utviklingskostnader's stiger i en stor mulighet for spill programvare og det er forbrukeren driver etterspørselen etter bedre grafikk. Personally, I don't care hvor godt spillet ser ut, jeg vil bare hvordan det spilles. Afterall det spiller ingen rolle hvor pen et spill hvis den ikke har det å spille med så du ikke kommer til å spille det er du. Hvis coder's PC-spill er ikke så wasteful av GPU-arkitektur (i motsetning til konsollen GPU er) så kan det være en annen historie. Jeg mener, PS3's grafikk er basert på en 7900GTX for gråt høyt og se på innholdet som det kan vise med tilhørende (og ganske bra) framerates. Poenget er at det er business og de store gutta vil alltid svelge den vellykkede små gutter, selv om deres ferdige produktet ikke kommer til fruition. Bare se på Aegia (Nvidia har nettopp kjøpt dem. Jeg regner Intel skal ha Nvidia siden, men det er bare en mening.
|
| |||
| |||
| avtalt. med hvert ord. Bare ta en titt på en halv livet 1. det hadde noen av de dårligere grafikk på hele spekteret, i forhold til nyere spill minst. og ennå, for sin tid, det var en mester stykke all grunn av spillet. samme gjelder for Metal Gear Solid 1 for playstation. grafikken var crap, men spillet var fantastisk. det var så stor at det var remade en rekke ganger for neste-gen systemer som gamecube og lignende. Jeg kan gi en dritt om grafikken ikke er så god som mulig. bare se på Wii. grafikken er ikke akkurat next-gen, men det er presentert jevnt og på en slik måte at det ikke er støtende på øyet, og spillet er ikke vondt av det i det hele tatt. noen forteller meg at EA er på gang, men jeg har mer enn nok grunn til å ignorere en slik oppfatning. men enda viktigere, jeg bare ikke klarer å se et punkt i blaming forbrukere og deres ønske om bedre grafikk. selv om innvendinger er tatt opp, er de et flertall og flertall regler. og i stor tvil om de vil skifte mening. den største innvendingen jeg har er at et bra spill som blir dratt ned en pinne hvis denne EA buy-out går gjennom. bioshock har potensial til å bli et av mesterverkene i vår tid, som Final Fantasy 7 var tilbake på 90-tallet. og jeg vil hater å se en slik tittel dratt til filler i hendene på at selskapet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im med dere, disse små selskapene er nødvendig, ikke bare for de gode spillene de gir oss, er spillet grafikk eller nye motorer osv. men de behandler sine kunder med litt respekt i måten de utvikler og presentere spillene vite at de har til å stole på spillet blir Brill og snakket om å ta penger for dem, og slik at de kan utvikle neste spill eller til og med en oppfølger som med disse mindre selskaper oppfølgeren er like bra om ikke bedre enn den opprinnelige
den store conglom behandler sine kunder som idioter, de har en halv anstendig lek, ødelegger det litt mer ved å la glitches og bugs i, overhype da kjerne ut oppfølgeren etter sequal hvert en så god som den første, men den første var crap i utgangspunktet , Hvis ta to har tatt over Jeg håper teamet, til en person, vinduer kjepper og starte opp igjen med et nytt navn og spillet (må ha et par i utvikling) forlater EA med bare et tomt skall Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| helt enig Siste la ned for meg var bf2142 i teorien sin flotte, men dvs det så mange cons
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| noen sinne problemer her lol Næh Jeg er på samme båt som du mye. |
|
| |||
| |||
| Kanskje de kunne spille den smarte og ikke slipper bioshock 2 til de har gitt ut et par andre crap spill under EAS navn. akkurat nok til å rake i noen flere spill utvikling penger. så klippe ut og kjøre. som vil være den beste fall i min bok skal denne ta over lykkes. sinne problemer virkelig. men de er nøye tenkt ut og lidenskapelig svar på det minste. den frustrerte spillere der ute nå en arena der til lufthull sine laments og skuffelser. |