![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det fientliga-övertagande jag hört talas om har mig beredd att springa några halsar. EA har sakta tickar mig med sin skit spel, inte bry sig om vad de kastar i saker de gör, helt enkelt köpa upp andra företag på raken i vinst ...
Första Bungie föll offer för Microsoft. Och nu Take-Two kan bli en del av EA? Att försöka ta ner Take-Two är det sista strået. Så snart kan de göra det offentligt att de avser att göra Bioshock 2 sedan EA är alla över dem som s *** om Kardborrspänne. Hur många anständiga spel företag kommer att falla offer för konglomeratdirektivet? De få bra spel som kommer från dessa företag kommer att få och långt mellan om de alla hålla sig köpas ut så här. Jag är trött på det. Jag hoppas de inte får sin väg. Personligen vill jag se vad Take-Two kan göra på egen hand. Jag vill se vad Bioshock 2 kommer att vara utan EA's JÄVLA inflytande. För om de köper bolaget och engagera det blir ett bra spel vände sig till er *** i handen precis som Halo när Bungie köptes ut. Och jag hoppas att jag inte är den enda som har mage vände på behandlingen att nyhetsartikel. Mitt System: Hesekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är med er länk. Jag tycker att EA: s titlar brukar vara bugg-ridit, dåligt kodade, kraftigt marknadsförs och mäkta besvikelse med tanke på den hype. Men utvecklingen kostar s stiger i en stor väg för spel programvara och det är konsumenterna driver på efterfrågan för bättre grafik. Personligen är jag inte bryr sig hur bra ett spel ser ut, jag bryr mig hur man spelar. Afterall det spelar ingen roll hur vacker en omgång är om det inte har spelbarhet då du inte ska spela det är du. Om koder's of st spel var inte så slöseri med GPU arkitektur (i motsats till konsolen GPU: s) så kan det vara en annan sak. Jag menar, PS3: s grafik är baserade på ett 7900GTX för ropar högt och titta på det innehåll som kan visas med tillhörande (och ganska bra) framerates. Springande punkten är att det är näringslivet och de stora pojkarna kommer alltid att svälja framgångsrika små pojkar, även om de färdiga produkten inte kommer att förverkligas. Titta bara på Aegia (Nvidia har precis köpt dem. Jag tror att Intel kommer att med Nvidia nästa men det är bara en åsikt.
|
| |||
| |||
| överenskommits. med varje ord. bara ta en titt på halveringstid 1. hade några av de sämre grafik på hela det spektrum, i jämförelse med nyare spel minst. och ändå, för sin tid, det var en mästare bit allt på grund av det spelet. Samma sak gäller för Metal Gear Solid 1 för playstation. grafiken var skit, men spelet var magnifik. det var så stor att det var omarbetas en massa gånger för nästa-gen system som GameCube och liknande. Jag skulle kunna ge ett skit om grafiken inte är så bra som möjligt. titta bara på Wii. Grafiken är inte precis nästa-gen, men det är framlagt smidigt och på ett sådant sätt att det inte är kränkande för ögat, och spelet är inte ont av den alls. vissa människor säger till mig att EA formar upp, men jag har mer än tillräckligt skäl att strunta i ett sådant yttrande. men än viktigare, jag bara inte se en mening med att skylla på konsumenterna och deras önskan om bättre grafik. även om invändningar, de är en majoritet och majoriteten regler. och jag starkt tvivlar på att de skulle ändra sig. den största invändning jag har är att många spel kommer att dras ner en peg om detta EA buy-out går igenom. bioshock har potential att bli ett av mästerverken i vår tid, i likhet med Final Fantasy 7 var tillbaka på 90-talet. och jag hatar att se en sådan titel slet sönder i händerna på det företaget. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im med er, dessa små företag behövs, inte bara för det utmärkta spel de ger oss, spelet grafik, eller nya motorer osv, men de behandlar sina kunder med en smula respekt för deras sätt att utveckla och presentera spelen veta att de måste förlita sig på spelet som slätvar och talade om att göra några pengar för dem och så att de kan utveckla nästa spel eller till och med en fortsättning som med dessa mindre företag Uppföljaren är lika bra om inte bättre än originalet
de stora conglom behandla sina kunder som idioter de har en halv anständigt spel, förstör den lite mer genom att problem och buggar i overhype det då churn ut Uppföljaren efter sequal var en så bra som den första men det första var skit i första hand , Om det tar två-tas över jag bara hoppas att laget, till en person, UPS-minnen och starta upp igen med ett nytt namn och spel (måste ha ett par i utveckling) lämnar EA med bara ett tomt skal Mitt System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| håller helt senaste låt för mig var bf2142 i teorin sin stora, men thats det, så många CONS
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| del ilska frågor lol Nä jag är på samma båt som ni mycket. |
|
| |||
| |||
| kanske de skulle kunna spela den smarta och inte släppa bioshock 2 tills de har släppt några andra skit spel enligt EAS namn. bara för att kratta i några fler spel utveckling pengar. sedan klippa ut och köra. som skulle vara den bästa fall i min bok om detta skulle ta över lyckas. ilska frågor faktiskt. men de är noga genomtänkt och passionerad svar åtminstone. den frustrerade spelare där ute nu en plats för att ventilera sina beklagar och besvikelser. |