mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Emulators

Reply

Thread Tools
Old 19e sep 2008, 20:35
Lid Fractie

Default Emulators

im zoek naar een werkende xbox, xbox 360 en ps3 emulators (NOT ALL IN ONE). Weet iemand waar ik kan ze krijgen.
Old 19e sep 2008, 20:59
Donor Groep

Default Emulators

Niet te klinken banaal, maar heb je geprobeerd Ebay of Craigs lijst? Hoewel ik neem aan dat je hebt, soms voor de hand liggende is over ...........
Old 19e sep 2008, 21:10
Donor Groep

Default Emulators

Emulatie van deze consoles is tot ver buiten de mogelijkheden van elke moderne computer. Zij maken gebruik van speciale onderdelen, en een moderne PC zal moeite hebben emuleren wat zelfs tot aan de laatste generatie.

Dus het antwoord is "deze niet bestaan." Koop een console op eBay.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 20e sep 2008, 11:04
Donor Groep

Default Emulators

Arnt emulators onwettig, omdat het gebruik een Pirated BIOS van de console zelf? Ik ben er zeker van dat deze worden beschermd door het auteursrecht wetgeving niet om te worden genomen zonder toestemming. Plus Emulatie neemt graag iets 10x krachtiger dan wat je probeert te emuleren.

Mijn Systeem: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Geheugen:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Sound Card:
aan boord (voor nu)
Hard Drive (s):
WD6401AALS WD 640GB
Optische Drive (s):
Klik op de link in de handtekening voor meer
Case / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Koeling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Netwerk / Internet:
DSL-medium
Monitor (s):
30 inch 2650x1600 (binnenkort toch)
Operating System (s):
XP Home
Old 20e sep 2008, 14:02
Donor Groep

Default Emulators

Nee, emulators worden geschreven, ze maken geen gebruik van iets van de oorspronkelijke console.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 20e sep 2008, 21:55
Donor Groep

Default Emulators

opzoeken PS2 emulators. de noodzaak van de BIOS van de PS2 zelf. de enige echte legale manier om het te doen is door middel van een ingewikkeld proces van winning uit een PS2 en putting it in een emulator. enige probleem dat u cant gebruik maken van de PS2 niet meer. Plus, om spelletjes, zou je niet moeten illegaal downloaden op uw harde schijf te werken met de emulator?
Old 20e sep 2008, 22:44
Donor Groep

Default Emulators

Hmm, ik wist niet dat. Dat lijkt niet het geval te zijn met alle anderen, echter emulatie van nieuwere consoles is vrij lastig in ieder geval.

Ze hebben genoeg van rechtmatig gebruik - bijvoorbeeld, testen Homebrew applicaties (zou geweldig zijn voor de PSP-ontwikkelaars, in het bijzonder!. Maar ja, het downloaden van games is illegaal in de VS als je niet zelf het origineel, en ik ben niet zeker VK.

Niettemin, de vraag is nog steeds geldig en afleggen zonder dat in dat gebied. Mensen vaak behandelen consoles zoals weinig pc's - deze soort zijn, maar de hardware is niet eens in de buurt. Vaak andere consoles emuleren elkaar veel beter, de PS3 doet PS2 titels via zowel hardware als software als een voorbeeld, de PSP doen PS1 titels ook al dat het niet van een krachtige console (en de PS1 heeft een heleboel: aanvullende vector stuff en decompressie van de CPU) een andere.
Old 21 okt 2008, 12:50
Donor Groep

Default Emulators

Emulatie wettigheid: Emulatie is alleen legaal als u reeds eigenaar van het originele spel. Ik weet niet zeker maar als je al het spel dan alleen wanneer het spel doesnt passen in uw computer, ik denk dat je zijn toegestaan voor het downloaden van de game.

Mijn Systeem: Deathstar 1.0 / Uitgeleende MacBook

Processor (s):
Core 2 Quad / Dual-Core
Moederbord:
Nieuwe HP ding / Macbook ding
RAM Geheugen:
4GB DDR2 / 1GB DDR2
Graphics Card (s):
nVidia GeForce 8600GT
Sound Card:
Intel (R) geïntegreerd
Hard Drive (s):
1 TB SATA / Mac 120GB
Optische Drive (s):
Hitachi Blu-ray / Geïntegreerde
Case / PSU:
HP voorraad / Mac Voorraad
Koeling:
Uw standaard radiator en ventilator / Same
Netwerk / Internet:
Intel (R) Integrated / Mac AirPort
Monitor (s):
HP w2408 / Macbook ding
Operating System (s):
Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10.5)
Old 21 okt 2008, 13:17
Donor Groep

Default Emulators

Ik weet voor een feit dat de PS2-emulators (zoals PSX) dont geleverd met een BIOS, dus de enige manier om het te downloaden, die alleen kunnen worden gedaan illegaal. Nu, als je praat over zoiets als een DOS-emulator, die Arnt illegaal. Feit is, het weer je het spel of niet, als je gebruik maakt van een emulator je moet een BIOS voor haar, die net als ik al zei, is illegaal. Emulators zoals een gameboy emulator heeft ingebouwd, zodat im niet zeker of ze illegaal zijn ...
Old 17 januari 2009, 10:09
Lid Fractie

Default Emulators

Er is een grote kans dat uw computer niet kan vergelijken met een ps3 in de prestaties. Dat zou willen proberen om een PSP-game op een gameboy advance! Ik heb een PS2 emulator mezelf, en dat alleen al is erg buggy.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Op zoek naar een Retro Stijl Usb gamepad te spelen Mijn Emulators op mijn pc, Please Help. dr. vlek Algemeen Hardware Chat 14 13 apr 2009 12:41
Emulators yoshiman PC & Gaming Console 5 10 aug 2007 13:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.