![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg har installeret spillet Mx Vs ATV udløst men når jeg prøver at køre det der står "Dette program har fundet en fejl og afsluttes"
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det kunne være så mange ting.
|
|||
|
|||
|
Dens en bærbar computer og ja det opfylder alle de specs og jeg opdateret grafik-driveren som godt. Det gør det samme med et andet spil så godt.
|
|
|
|||
|
|||
|
Nogen idéer, hvad det kan være?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Er der nogen måde for dig at komme ind i indstillinger, før spillet starter, hvis det så prøv at justere beslutning:)
Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
|
|||
|
|||
|
Nå dette sker i 2 tilfælde kun, første er, at data i spillet filen er beskadiget, eller det andet det minimum specs behov for dit spil af grafikkort er mere end, hvad du har i øjeblikket, for det meste har at gøre med manglen på T & D i kortet. Så tjekke specs igen.
|