![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb het spel geïnstalleerd Mx Vs Atv Unleashed, maar als ik probeer te starten zegt hij "Dit programma is een fout opgetreden en moet worden afgesloten '
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het kan zo veel dingen.
Is uw pc spec voldoen aan de minimale vereisten? Ik wil wijzen op het bijwerken van uw grafische stuurprogramma's en eventueel ook contact opnemen met de spelletjes fabrikanten direct. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Het is een laptop en ja het voldoet aan alle specificaties en ik update de grafische driver als goed. Hij doet hetzelfde met een ander spel ook. |
|
| |||
| |||
| Enig idee wat het zou kunnen zijn? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is er een manier voor u om in de instellingen voor het spel begint, zo ja probeer het aanpassen van de resolutie:)
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Nou dit gebeurt in 2 gevallen, eerste is dat de gegevens van de game-bestand beschadigd is of het tweede de minimale specificaties die nodig zijn voor uw spel van de grafische kaart zijn meer dan wat u op dit moment, meestal te maken hebben met het ontbreken van T & D in de kaart. Dus check de specs opnieuw. |