![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har installert spillet MX vs atv Unleashed men når jeg prøver å kjøre den det står "Dette programmet har oppdaget en feil og må lukkes"
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan være så mange ting.
| |||
| |||
| Sin bærbare og ja det oppfyller alle spesifikasjoner og jeg oppdatert grafikk driver også. Det gjør det samme med et annet spill i tillegg. |
|
| |||
| |||
| Noen ideer hva det kunne være? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det mulig for deg å komme inn i innstillingene før spillet starter, hvis slik prøve å endre oppløsningen:)
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Vel dette skjer i 2 tilfeller kun første er at data i spillet er ødelagt eller andre minimum spesifikasjoner som trengs for å spille av grafikkortet er mer enn det du har for øyeblikket, for det meste har å gjøre med mangel på T & D i kortet. Så sjekk specs igjen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Please Help; "The System oppstått en Uncorrectable Hardware Error." | rahinco | General Hardware Chat | 3 | 21 november 2009 06:38 |
| Lexmark E250DN "tonerpatron regionen samsvarer ikke" feil | shaun236 | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 25 mai 2009 15:30 |
| Excel Utskrift - "Out of Memory. Lagre eller Lukk eventuelle åpne filer eller programmer" Error | ruipistola | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 23 mai 2009 01:18 |
| Harddrive Feil på Bootup - "Disk Error" "Trykk en tast for å starte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |