![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har installerat spelet Mx Vs atv loss men när jag försöker köra det står det "Det här programmet har stött på ett fel och måste avslutas"
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan vara så många saker.
| |||
| |||
| Dess en laptop och ja den uppfyller alla specifikationer och jag uppdaterade grafiken förare också. Det gör samma sak med ett annat spel också. |
|
| |||
| |||
| Alla idéer vad det kan vara? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Finns det något sätt för dig att komma in i inställningar innan spelet börjar, i så fall försöka justera upplösning)
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Tja här händer i 2 fall, det första är att de uppgifter av spelet filen är skadad eller andra minsta specs behövs för omgång grafikkortet är mer än vad du har för närvarande, de flesta har att göra med brist på T & D i kortet. Så kolla specs igen. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Please help, "System uppstod ett okorrigerbara Hårdvarufel." | rahinco | General Hardware Chat | 3 | 21 november 2009 06:38 |
| Lexmark E250DN "Tonerkassett region obalans" fel | shaun236 | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 25 maj 2009 15:30 |
| Excel Utskrift - "Out of memory. Spara eller Stäng alla öppna filer eller Program" Fel | ruipistola | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 23 maj 2009 01:18 |
| Hårddisk Fel om uppstart - "Disk Error" "Tryck på valfri tangent för att starta" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Bärbar dator inte startar, "syntax" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystem | 5 | 24 januari 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |