![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik gedownload deze client genaamd "ESEA KLANT" voor Counter Strike 1.6 en installeerde ik het op mijn computer. Nadat ik het, ik dubbelklik op het programma te openen en er gebeurt niets. Het zal het laden bar, maar het zal niet open. Ik probeer opnieuw te installeren en opnieuw opstarten van mijn computer, maar er gebeurt niets. Ik vroeg om hulp op de website ESEA en ze kunnen niet achterhalen wat het probleem is. Denkt u dat mijn computer iets te maken heeft met dit programma? Compaq Presario Windows XP SP3 AMD Sempron 3500 + Processor 512MB Memory 160GB Hard Drive Geïntegreerde ATI Radeon XPRESS 200 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Excel afdrukken - "Out of Memory. Opslaan of sluit alle geopende bestanden of Applications" Fout | ruipistola | Digital Imaging & Printers | 0 | 23 mei 2009 01:18 |
| Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". | aechain | Windows besturingssystemen | 5 | 24 Jan 2008 15:45 |
| "U heeft ervoor gekozen om open: ST" | andrewanimation | Web Browsers & FTP Clients | 5 | 29 okt 2007 12:10 |
| "Voorbereiding voor het installeren" ... Microsoft Office elke keer als ik IE7 open! | Lukee12 | Office Suites & Toepassingen | 10 | 27e sep 2007 16:15 |
| Kan niet op "Open" exe. | FalconHunter | Web Browsers & FTP Clients | 3 | 6e sep 2007 03:41 |
| Thread Tools | |
| |