mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

"ESEA CLIENT" for counter strike 1.6 - Game Client wont åpen

Reply

Thread Tools
Old 1 juni 2009, 13:12
Tid
New Member Group

Default "ESEA CLIENT" for counter strike 1.6 - Game Client wont åpen

Jeg lastet ned denne klient kalt "ESEA CLIENT" for counter strike 1.6 og installert den på min datamaskin. Etter at jeg installerte det, jeg dobbeltklikk på programmet for å åpne det, og ingenting skjer. Det viser loading bar, men det vil ikke åpne. Jeg prøver å installere og starte maskinen min, men ingenting skjer. Jeg ba om hjelp på ESEA hjemmesider og de kan ikke finne ut hva problemet er. Tror du at maskinen min har noe å gjøre med dette programmet?

Compaq Presario
Windows XP SP3
3500 + AMD Sempron prosessor
512MB Memory
160GB Harddisk
Integrert ATI Radeon Xpress 200
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Excel Utskrift - "Out of Memory. Lagre eller Lukk eventuelle åpne filer eller programmer" Error ruipistola Digital Imaging & Skrivere 0 23 mai 2009 01:18
Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". aechain Windows-operativsystemer 5 24 januar 2008 15:45
"Du har valgt å åpne: st" andrewanimation Nettlesere & FTP Clients 5 29 oktober 2007 12:10
"Forberede installasjon" ... Microsoft Office hver gang jeg åpner IE7! Lukee12 Office Suites & Applications 10 27. sep 2007 16:15
Kan ikke "Åpne" exe. FalconHunter Nettlesere & FTP Clients 3 6te sep 2007 03:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.