![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Installed FC2 tänään vaan näytä olevan suuria kysymyksiä näyttämään sitä sujuvasti joitakin aikaa. Tässä pelissä se on hieno aluksi, mutta kun Löin toimen tai kirjoittaa ajoneuvo käy soimattomassa. Ensimmäinen asia, josta olen yrittänyt oli pudottamalla asetukset ja jatkui siihen asti olin alin res ja alin asetukset mahdollista, oli parannus, mutta silti tulee soimattomassa. Ääni on huonoin puoli on kamalaa kuunneltavaa. Olen myös yrittänyt sen äänen pois ja ovat mukauttaneet äänen asetuksia minun äänen hallinta. Huomaa, että vain aluksella ääntä. Mittaaminen se Fraps koskevan pienimmän asetukset ja alin res saan noin 130-200 jatkuvasti, kunnes se tippaa kuin kivi noin 30 ish, tulee soimattomassa toiminnassa, mutta se sitten nousee takaisin ylös. Kun tarkastellaan lukuja tämän kuukauden CPC minun pitäisi helposti pystyä käsittelemään sitä minun max res on 1440x900, erityisesti matala-asetukset! Olen uusimmat ajurit ja korjaustiedostoja asennettu. Tiedot ovat Q6600 varastossa, P5W DH, 4GB OCZ 800, GTX 260 Black Ed, Tuniq Tower, 650W Xclio greatpower. XP Pro SP3. Oli toinen mennä sitä tänä iltana ja sai enää. Yksi asia tein tehdä tänä iltana oli suorittaa tehtävä johtaja, kun taas käynnissä se ikkunaan. Vaikka se on sujunut ongelmitta farcry2 käyttää enintään 47% ish mutta kun käynnissä huonosti tämän tippaa niinkin alhainen kuin 7% loput näyttäessään palata tyhjäkäyntitilassa prosessi. Tämä näkyy suoritinkäytön alareunassa on edelleen korkea, vaikka noin 47%. Gonna uudelleenasentamisen Crysis kun saan aikaa ja nähdä, miten se toimii, käytettäisiin OK med asetukset minulle vanha 9600gt. Any ideas voit antaa on arvostettu? Kiitos, Keith. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olet oikeassa siinä, että jotain kalamainen on tapahtumassa. Oletan olet asentanut pelin? Pari asiat voisivat olla meneillään. Se itse asiassa voisi olla PSU, mutta se on erittäin harvinaista. Se voisi myös olla kortin itselleen. Paras tapa olisi asentaa Crysis tai toiseen peliin ja jos saat saman tippaa. Sinun pitäisi olla käynnissä tätä hienoa - oma 8800GTS 320 samaan res runs FC2 erittäin hyvin korkea.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Mitä Carbon sanoi. Järjestelmä I huonosti rakennettu itselleni, että kestää monia pelejä paljon enemmän kuin Farcry2, juoksi Farcry2 moitteetta. LOL Jos ikinä pelin oikeassa, haluan pilata sen sinulle. Et koskaan tee mitään enempää kuin virkamatkaa olet tehnyt tähän asti, kunnes sinulla on teidän läpi tämän säälittävä peli. Oikeastaan se ei ole oikeastaan pelin löydät, jos olet, se on poliittinen kannanotto. A Hitto Kanadan sellainen ........ |
|
| |||
| |||
| Kiitos vastauksista onnistuneet selvittämään sitä, mutta oli korvata emolevyn. Ainakin se on makea maxed nyt. ![]() Hurraa, Keith. |
|
| |||
| |||
| Ahh i got bored tämän pelin jälkeen tajusin oli kokonaan uusi kartta (osa 2) ... ja kun sain selville, mitä tapahtuu lopussa. Voi hyvin, mutta tämä peli ei enemmän minua kuin FO3. Kaikki sanoo, että se hyvä (FO3), mutta i just dont like it. Hmm ... Omat kortit edelleen hyvä (8800GTS 640mb), mutta en pidä ajatusta päivitettäessä saada jopa korkeammat asetukset. En edes tarvitse päivittää, koska minulla on vain todella pelata DotA. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Poor sound quality ulos uuden surround-ääni | Tplayer2007 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 4 | 13th Jan 2009 15:43 |
| Huono Videon toisto | RB211 | Multimedia & Codecs | 4 | 2. marraskuu 2008 07:19 |
| Huono yritys käynnistystä järjestelmän! | nchid | General Software Chat | 3 | 6. Helmikuu 2008 17:29 |
| Hidas Performance | KillingJoke | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 29th Jan 2008 09:33 |
| Huono opiskelija haluaa maksutonta neuvontaa ;-) | Darkseth | Esittele itsesi Täällä | 8 | 16. lokakuu 2007 09:54 |
| Thread Tools | |
| |