mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Far Cry 2, slechte prestaties.

Reply

Thread Tools
Old 7 januari 2009, 05:20
Donor Groep

Default Far Cry 2, slechte prestaties.

Hi all,

Geïnstalleerd FC2 vandaag maar lijken te zijn met belangrijke vraagstukken draaien soepel deel van de tijd.

In het spel draait perfect om te beginnen, maar zodra ik hit een actie of voer een voertuig wordt onspeelbaar.

Eerste wat ik probeerde was dropping de instellingen en blijven doen totdat ik stond op de laagste res en de laagste instellingen mogelijk, er was een verbetering maar nog steeds wordt onspeelbaar. Het geluid is het ergste wat is het verschrikkelijk om naar te luisteren. Ik heb ook geprobeerd met geluid uit en hebben aangepast het geluid in mijn geluid manager. Let wel, alleen aan boord van geluid.

Meten met Fraps op de laagste instellingen en de laagste res ik ongeveer 130-200 consequent tot hij daalt als een steen naar ongeveer 30 ish, wordt niet afgespeeld in actie, maar het vervolgens klimt back-up. Kijkend naar de cijfers in deze maanden CPC Ik zou gemakkelijk kunnen omgaan met het in mijn max res van 1440x900, vooral op lage instellingen!

Ik heb laatste drivers en patches geïnstalleerd.

Specs zijn Q6600 voorraad, P5W DH, 4gb OCZ 800, GTX 260 Black Ed, Tuniq Tower, 650w Xclio greatpower. XP Pro SP3.
Had een ander gaan doen vanavond en heb niet verder.

Een ding heb ik doen vanavond liep taakmanager terwijl draaien in een venster. Terwijl het draait soepel farcry2 gebruikt tot 47% ish maar wanneer draait slecht deze druppels zo laag als 7% van de rest wordt weergegeven om terug te keren naar de ruststand proces.

De getoonde CPU-gebruik op de bodem hoog blijft echter ongeveer 47%.

Gonna opnieuw Crysis Als ik de tijd en zien hoe het loopt, gebruikt voor het uitvoeren ok op med instellingen met me oude 9600gt.

Alle ideeën die u kunt geven zullen worden gewaardeerd?

Bedankt,

Keith.
Old 7 januari 2009, 17:54
Donor Groep

Je hebt gelijk, iets fishy is going on here. Ik neem aan dat je het spel hebt geïnstalleerd?

Een paar dingen kunnen worden gebeurt hier. Het daadwerkelijk kunnen de PSU, maar dat is uiterst zeldzaam. Het kan ook de kaart zelf.

Het beste ding om te doen zou zijn om Crysis te installeren of een andere game en zien of je dezelfde druppels. Je moet draaien van deze boete - mijn 8800GTS 320 op hetzelfde res loopt FC2 buitengewoon goed op hoog.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 7 januari 2009, 20:46
Donor Groep

Wat Carbon gezegd. Het systeem dat ik slecht gebouwd mezelf dat loopt veel spellen veel intensiever dan Farcry2, liep Farcry2 feilloos.

LOL Als je nooit het spel goed, laat ik het voor u verwennen. Je hebt nooit iets meer dan de missies die je tot nu toe hebben gedaan totdat u lijdt uw weg door dit zielige spel. Eigenlijk, het is niet echt een spel dat je zult zien als u klaar bent, het is een politieke verklaring. Een Canadese Damn een op dat ........
Old 8 januari 2009, 16:01
Donor Groep

Bedankt voor de antwoorden, te sorteren het uit, maar was ter vervanging van het moederbord.

Tenminste dat het draait zoete maxed out now.

Sante,

Keith.
Old 17 januari 2009, 09:43
Lid Fractie

Ahh i got bored van dit spel nadat ik besefte was er een hele nieuwe kaart (deel 2) ... En toen ik hoorde wat er gebeurt op het einde. Oh well, maar dit spel heeft meer voor mij dan FO3. Iedereen zegt dat het goed (FO3) maar ik hou daar niet van.

Hmm ... mijn kaarten nog steeds goed (8800GTS 640mb), maar ik houd niet van het idee van een upgrade naar nog hogere instellingen. Ik ben het niet eens nodig om te upgraden omdat ik pas echt spelen DotA.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Slechte geluidskwaliteit van de nieuwe surround sound-systeem Tplayer2007 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 4 13 Jan 2009 15:43
Slechte Video afspelen RB211 Multimedia & Codecs 4 2nd Nov 2008 07:19
Slechte poging tot herstarten systeem! nchid Algemene programmatuurnoot Chat 3 De 6 februari 2008 17:29
Slow Performance KillingJoke Windows besturingssystemen 1 29 Jan 2008 09:33
Arme student graag gratis advies ;-) Darkseth Introduceer jezelf hier 8 16 okt 2007 09:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.