mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Far Cry 2, dårlig ytelse.

Reply

Thread Tools
Old 7nde Jan 2009, 05:20
Donor Group

Hei alle,

Installed FC2 i dag, men synes å være å ha store problemer kjøre den glatt noen av tiden.

I spillet det går fint å begynne med, men en gang jeg traff en handling eller skriv et kjøretøy blir UNPLAYABLE.

Første jeg prøvde var slippe innstillingene og fortsatte å gjøre det før jeg var på det laveste oppløsning og den laveste innstillinger mulig, det var en forbedring, men fortsatt blir UNPLAYABLE. Lyden er det verste aspektet det er forferdelig å høre på. Jeg har også prøvd det med lyden av, og har justert lyden i min lyd manager. Vær oppmerksom på at bare ombord lyd.

Måler den med Fraps på laveste innstillinger og laveste oppløsning jeg får rundt 130-200 konsekvent før det faller som en stein på rundt 30 ish, blir UNPLAYABLE i aksjon men deretter klatrer opp igjen. Ser på tallene i denne måneder CPC jeg skulle lett kunne håndtere det på min maks oppløsning på 1440x900, spesielt på lave innstillinger!

Jeg har nyeste drivere og patcher installert.

Spesifikasjoner er Q6600 stock, P5W DH, 4GB OCZ 800, GTX 260 Black Ed, Tuniq Tower, 650w Xclio greatpower. XP Pro SP3.
Hadde en annen går på det i kveld og har ingen ytterligere.

En ting jeg gjorde gjøre i kveld var å kjøre Oppgavebehandling mens du kjører den i et vindu. Mens det er jevn drift farcry2 bruker opptil 47% ish men når du kjører dårlig denne synker så lavt som 7% resten vises for å gå tilbake til inaktiv prosessen.

Det vises CPU-bruken på bunnen fortsatt høy skjønt, rundt 47%.

Skal du installere crysis når jeg får tid og se hvordan det går, brukes til å kjøre ok på med innstillingene med meg gamle 9600gt.

Noen ideer du kan gi vil bli verdsatt?

Takk,

Keith.
Old 7nde Jan 2009, 17:54
Donor Group

Du har rett, noe Fishy som skjer her. Jeg regner med at du har installert spillet?

Et par ting kan være på gang her. Det faktisk kunne være PSU, men det er meget sjelden. Det kan også være kortet selv.

Den beste tingen å gjøre ville være å installere Crysis eller et annet spill, og se om du får de samme dråpene. Du bør kjøre denne fine - min 8800GTS 320 på samme res kjører FC2 umåtelig godt på høye.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 7nde Jan 2009, 20:46
Donor Group

Hva Carbon sa. Systemet jeg dårlig bygget meg som kjører mange spill mye mer intensivt enn Farcry2, kjørte Farcry2 problemfritt.

LOL Hvis du aldri få spillet til høyre, la meg ødelegge det for deg. du aldri gjøre noe mer enn de oppgavene du har gjort så langt før du lide deg gjennom dette patetiske spillet. Egentlig er det ikke egentlig et spill du vil finne ut om du er ferdig med det, det er en politisk erklæring. A Damn kanadiske én som ........
Old 8nde Jan 2009, 16:01
Donor Group

Takk for svar, klarte å sortere det ut, men måtte bytte ut hovedkortet.

Minst kjøres søt maxed ut nå.

Skål,

Keith.
Old 17th 2009 jan 09:43
Medlem Group

Ahh jeg ble lei av dette spillet etter at jeg innså at det var et helt nytt kart (del 2) ... og når jeg fant ut hva som skjer på slutten. Nåvel, men dette spillet gjorde mer for meg enn FO3. Alle sier det gode (FO3) men jeg bare ikke liker det.

Hmm ... mitt kort fortsatt god (8800GTS 640mb), men jeg liker ikke tanken på å oppgradere for å få enda høyere innstillinger. Jeg trenger ikke engang å oppgradere siden jeg bare virkelig spille DotA.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.