![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Installerad FC2 dag, men verkar ha stora problem att köra det väl en del av tiden. I spel det går bra att börja med men när jag träffade en åtgärd eller skriv ett fordon blir OMÖJLIG. Första jag försökte var att fälla inställningar och fortsatte att göra det förrän jag var på den lägsta res och lägsta inställningar möjligt, det var en förbättring, men ändå blir OMÖJLIG. Ljudet är det värsta det är hemskt att lyssna på. Jag har också provat det med bra start och har anpassat ljudinställningarna i mitt ljud manager. Obs, endast ombord ljud. Att mäta den med Fraps på lägsta inställningar och lägsta res jag runt 130-200 konsekvent tills den sjunker som en sten till cirka 30 ish, blir OMÖJLIG i aktion men sedan klättrar tillbaka upp. Om man tittar på siffrorna i denna månader CPC Jag skulle lätt kunna hantera det på mitt max upplösning av 1440x900, särskilt på låga inställningar! Jag har senaste drivrutinerna och patchar installerade. Specs är Q6600 lager, P5W DH, 4GB OCZ 800, GTX 260 Black Ed, Tuniq Tower, 650w Xclio greatpower. XP Pro SP3. Hade en annan går på det i kväll och fick inte längre. En sak som jag gjort i kväll var att köra Aktivitetshanteraren samtidigt köra den i ett fönster. Även om det går bra farcry2 använder upp till 47% ish men när man kör hårt detta sjunker så lågt som 7% resten visas för att återgå till idle process. Den visas processoranvändningen i botten är fortfarande hög trots att omkring 47%. Ska installera om Häxkungens när jag får tid och se hur det går, som används för att köra ok på med inställningar med mig gamla 9600gt. Alla idéer ni kan ge kommer att uppskattas? Tack, Keith. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har rätt, något fiskliknande som händer här. Jag antar att du har installerat om spelet? Ett par saker kan vara som händer här. Det som faktiskt kan vara PSU, men det är ytterst ovanligt. Det kan också vara själva kortet. Det bästa du kan göra är att installera Häxkungens eller annat vilt och se om du får samma droppar. Du bör köra den här fina - mitt 8800GTS 320 vid samma res löper FC2 synnerligen väl högt.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Vad Carbon sagt. Systemet jag dåligt byggt själv som kör många spel mycket mer intensiv än Farcry2, sprang Farcry2 felfritt. LOL Om du aldrig få spelet rätt, låt mig förstöra det för dig. du aldrig göra något mer än det uppdrag du har gjort hittills, tills du lider dig igenom denna patetiska spelet. Faktiskt, det är egentligen inte ett spel du kommer att få reda på om du har det, det är ett politiskt uttalande. En Fan kanadensiska en vid den ........ |
|
| |||
| |||
| Tack för svaren, lyckats reda ut men var tvungen att byta moderkortet. Åtminstone det löper söta maxed nu. ![]() Skål, Keith. |
|
| |||
| |||
| Ahh jag fick uttråkad av detta spel när jag insåg att det var en helt ny karta (del 2) ... och när jag fick reda på vad som händer i slutet. Nåväl, men detta spel gjorde mer för mig än FO3. Alla säger att det är bra (FO3), men i just dont like it. Hmm ... mitt kort fortfarande bra (8800GTS 640mb) men jag tycker inte om tanken på att uppgradera för att få ännu högre inställningar. Jag behöver inte ens att uppgradera eftersom jag egentligen bara spelar DotA. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Dålig ljudkvalitet av nya surroundljud system | Tplayer2007 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 13 januari 2009 15:43 |
| Dålig Videouppspelning | RB211 | Multimedia & Codecs | 4 | 2 november 2008 07:19 |
| Dåligt försök att starta om systemet! | nchid | General Software Chat | 3 | 6 februari 2008 17:29 |
| Slow Performance | KillingJoke | Windows-operativsystem | 1 | 29 januari 2008 09:33 |
| Dålig student gillar gratis rådgivning ;-) | Darkseth | Presentera dig här | 8 | 16 oktober 2007 09:54 |
| Thread Tools | |
| |