mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Fast Moving spil forbedrer færdigheder for langsommere flytter spil!

Reply

Thread Tools
Old 3 februar 2009, 15:20
Medlem Gruppen

Mit første ordentlig online FPS var Call of Duty 4. Jeg spillede det meget og fik temmelig god til det, jeg så stoppede på grund af eksamener, ferier osv. Så jeg duen til verden i Counterstrike Source og fandt, at spillet er meget hurtigere og du kan dø blot, at lille smule lettere. Efter at spille dette spil oftere og derefter vender tilbage til Call of Duties konstaterede jeg, at min reaktion var, at langt mere styrket end for dem, der foolishly forsøgte at dræbe mig.

Jeg rådgivning mange derude, der søger dygtighed til at give denne metode siden. (Af coure jeg mener i din fritid ....... ønsker ingen liv ødelagt af alvorlige spil; D)

Køre
Old 4 februar 2009, 04:19
Medlem Gruppen

Mit første FPS blev Renegade det tog aldre til at dræbe somone medmindre u sigte for der hoved som selv da fandt en rimelig tid til at dø. Så jeg fik amazying på guerillaen på der. Så jeg flyttede til Cod4, og jeg var frygtelig som i cod4 det gør ikke noget hvor u ramt dem sine næsten første person til at starte optagelser vinder uanset hvor på kroppen. Jeg fik rigtig god på dette og så jeg flyttede til CSS og jeg kan fortælle dig, at jeg allerede var en af de bedste spillere, da jeg flyttede til dette spil, men da jeg flyttede tilbage til cod4 jeg suget så badley I couldnt dræbe anyonei nu aldrig få positive K / D eller noget .... Så min teori er, hvis u wana få god til et spil ... bare stadig med spillet ...
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.