![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ensimmäinen oikea online FPS oli Call of Duty 4. Olen ollut siitä paljon ja sain melko hyvä siinä, olen sitten lopettanut johtuu tentit, loma-jne. Sitten kyyhky osaksi maailman Counterstrike Lähde ja totesi, että gameplay on paljon nopeampaa ja voit kuolla vain hieman helpompaa. Kun pelaa tätä peliä useammin ja sitten palaavat että Call of Duties löysin että minun reaktio oli, että paljon tiiviimpää kuin niistä, jotka tyhmästi yritti tappaa minut. I neuvoja monet siellä, jotka pyrkivät taito antaa tätä menetelmää sitten. (Of coure tarkoitan omalla vapaa-ajallani ....... eivät halua elämänsä on tuhottu vakavan pelaamista, D) Ajaa |
|
| |||
| |||
| Ensimmäinen FPS oli Renegade kesti iät tappaa somone ellei u tavoitteena on pään joka silloinkin kesti reilun aika kuolla. Joten sain amazying klo sodasta siellä. Sitten muutin Cod4 ja olin awful kuin cod4 se doesnt asia jossa u osuma niitä sen lähes ensimmäinen henkilö aloittaa ampua voittaa aina, kun kehoon. Minulla on todella hyvä ja sitten i siirretty CSS ja voin kertoa teille, olin jo yksi parhaita pelaajia, kun muutin tämän pelin, mutta kun muutti takaisin cod4 i imetään niin badley i couldnt tappaa anyonei nyt koskaan saa myönteistä K / D tai mitään .... siis minun teoria jos u wana saada hyvä peli ... vain vielä pelin ... |