![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mijn eerste goede online FOD werd Call of Duty 4. Ik speelde hij een partij en kreeg behoorlijk goed in, ik vervolgens gestopt vanwege examens, vakantie, enz. En ik duif in de wereld van Counterstrike Source en geconstateerd dat de gameplay is veel sneller en kunt u die net dat beetje makkelijker. Na het spelen van dit spel vaker en vervolgens terug te keren naar de Call of Duties vond ik dat mijn reactie tijd was dat veel meer verbeterd dan die van degenen die dwaas geprobeerd me te vermoorden. Ik raad veel daar die proberen vaardigheid om deze methode geleden. (Of coure Ik bedoel in je vrije tijd ....... wil geen leven geruïneerd door serious gaming; D) Autorijden |
|
| |||
| |||
| Mijn eerste FPS was Renegade het duurde leeftijden te vermoorden somone tenzij u gericht om er het hoofd die zelfs dan heeft een eerlijke tijd om te sterven. Dus ik heb amazying op Sniping op daar. Daarna ben ik naar CoD4 en ik was verschrikkelijk als in CoD4 it doesnt waar u hit ze bijna haar eerste persoon om te beginnen met schieten wint overal op het lichaam. Ik heb echt goed in en dan ben ik naar CSS en ik kan u vertellen ik was al een van de beste spelers toen ik naar deze game, maar toen ik terug naar CoD4 i gezogen zodat badley i couldnt doden anyonei nu nooit positief K / D of iets .... Dus mijn theorie is if u wana krijgen goed in een game ... alleen nog met het spel ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn Cdrom Houdt Verhuizen in en uit door zelf? | blakey6 | Algemeen Hardware Chat | 7 | 23 november 2009 16:48 |
| Verhuizen OS etc op nieuwe HD | mrdaveyk | Algemene programmatuurnoot Chat | 9 | 20 Jan 2009 16:04 |
| Hey there naar AZ uit OH | metzger88 | Introduceer jezelf hier | 5 | 25 nov 2008 14:56 |
| Bewegende Achtergrond XP | ashmehta | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | 8 mei 2008 13:59 |
| Thread Tools | |
| |