![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min første skikkelig online FPS var Call of Duty 4. Jeg spilte det mye og fikk ganske god til det, jeg så stoppet på grunn av eksamener, ferier osv. Så jeg due inn i verden av Counterstrike Source og fant ut at spillet er mye raskere og du kan dø akkurat det litt enklere. Etter å ha spilt dette spillet oftere og deretter tilbake til Call of Plikter jeg at min reaksjon var at mye mer styrket enn for de som foolishly forsøkte å drepe meg. Jeg råd mange der ute som søker kunnskap for å gi denne metoden siden. (Av coure Jeg mener i fritiden ....... ikke ønsker liv ødelagt av alvorlige spilling; D) Kjøretur |
|
| |||
| |||
| Min første FPS var Renegade det tok aldre å drepe noen med mindre u myntet på det hodet som selv tok en rimelig tid til å dø. Så fikk jeg amazying på Sniping på det. Da jeg flyttet til Cod4 og jeg var forferdelig som i cod4 it doesnt matter der u truffet dem sine nesten første personen til å starte shoot vinner uansett hvor på kroppen. Jeg fikk virkelig god til dette og da jeg flyttet til CSS og jeg kan fortelle deg at jeg allerede var en av de beste spillerne når jeg flyttet til dette spillet, men da jeg flyttet tilbake til cod4 i sugd så badley i couldnt drepe anyonei nå aldri får positive K / D eller noe .... Så min teori er hvis u wana få gode til et spill ... bare fortsatt med spillet ... |