![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min första riktiga online FPS var Call of Duty 4. Jag spelade det en hel del och fick ganska bra på det, jag slutade på grund av tentor, semester etc. Jag duva i världen av Counterstrike Source och fann att spelet är mycket snabbare och du kan dö bara det lite lättare. Efter att ha spelat detta spel oftare och sedan återvända till Call of Duties Jag fann att min reaktion Temne var det mycket mer förstärkt än för dem som FÅVITSKO försökte döda mig. Jag rådgivning många där ute som söker kompetensutveckling för att ge denna metod sedan. (Av coure Jag menar i din lediga tid ....... vill inte ha några liv förstörda av en allvarlig spel, D) Köra |
|
| |||
| |||
| Min första FPS var Renegade det tog åldrar att döda somone såvida u syftar för det huvud som även då tog en rättvis Temne att dö. Så jag fick amazying på gerillan där. Sedan flyttade jag till Cod4 och jag var hemsk som i cod4 det spelar ingen roll om u hit dem så blir det nästan första personen att börja skjuta vinner var på kroppen. Jag fick riktigt bra på det här och sedan flyttade jag till CSS och jag kan säga att jag redan var en av de bästa spelarna när jag flyttade till detta spel men när jag flyttade tillbaka till cod4 Jag sög så badley i couldnt döda anyonei nu aldrig få positiva K / D eller nåt .... Så min teori är om u wana bli bra på ett spel ... bara fortfarande med i spelet ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Min cdrom fortsätter att röra sig i och av sig självt? | blakey6 | General Hardware Chat | 7 | 23 november 2009 16:48 |
| Flytta OS etc på nya HD | mrdaveyk | General Software Chat | 9 | 20 januari 2009 16:04 |
| Hej flyttar till AZ från OH | metzger88 | Presentera dig här | 5 | 25 november 2008 14:56 |
| Flytta Bakgrund XP | ashmehta | General Software Chat | 5 | 8 maj 2008 13:59 |
| Thread Tools | |
| |