![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Favorit Gaming System? | |||
| PC. | | 16 | 69,57% |
| Xbox 360. | | 6 | 26,09% |
| Wii. | | 1 | 4,35% |
| PS3. | | 5 | 21,74% |
| Anden. (Coment Hvis andre) | | 1 | 4,35% |
| Multiple Choice Poll. Vælgerne: 23. Du må ikke stemme i denne afstemning | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Overskriften siger det hele. I'll start, Mine favorit spil er at være »GuitarHero Aerosmith / Super Mario Brothers«. Og min favorit spil systemer ville være »Xbox 360/NES ' How about you? |
|
| |||
| |||
| PC. Hvis jeg spare op, kan jeg sikkert få en Xbox 360, men ville hellere opgradere min computer. Kan få Xbox alligevel, fordi der er tale at ikke mange nye spil er på vej ud på pc'en. Spil som Gears of War 2. Tilsyneladende er det ikke vil blive frigivet på pc'en på grund af piratkopiering ...
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| De 360 er værd at få |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ved ikke rearly gerne konsoller mig, så jeg valgte PC hele vejen
| |||
| |||
| Min ryg smerter, når jeg spillet på en pc: ( |
|
| |||
| |||
| Du meget har noget galt med din opsætning eller noget derefter, I've got a nice comfy læder stol, der kan ændre højder etc, så jeg kan justere det, så det er perfekt, så jeg altid bøde. Men ja, er det sikkert ikke som comfy som en hyggelig sofa |
|
| |||
| |||
| Der er hvor jeg går galt, har jeg en gammel billig deskchair den type du gerne finde i skolen: (. Ligner ikke dem, til Wii, jeg ikke bryder sig det meget mig selv .. Jeg føler, at det var en svigtet fra Nintendo. |
|
| |||
| |||
| Er det bare mig, eller er de procenter galt? 60% pc, 20% Xbox, 20% PS3, 20% Andre. 120%? Yea, Wii, er ikke så god. Jeg har spillet det på mine venner hus. Det eneste, jeg kan lide ved det er, at du får at svinge den registeransvarlige en masse i nogle spil.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Det er fordi du kan vælge mere end 1 ting, så 1 stemme er 20% (for øjeblikket), så hvis nogen stemmer for 2 ting, der hver får 20% |
|
| |||
| |||
| Jeg stemte for 360 & andre, det er formentlig grunden. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Favorit operativsystem? | KanoakaVirus | General Software Chat | 39 | 28 marts 2009 15:39 |
| Favorit USB enhed? | KanoakaVirus | General Hardware Chat | 2 | 3 december 2008 13:29 |
| Ny gaming system | phoeniximportersuk | General Hardware Chat | 12 | 4 april 2008 00:34 |
| Kontroller systemkrav før du køber spillet. | Jase123 | PC & Console Gaming | 1 | 19 oktober 2007 07:44 |
| Favorit Broswer? | Elite Techs | Webbrowsere & FTP Klienter | 5 | 13. sep 2006 16:49 |
| Thread Tools | |
| |