![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
| View Poll Results: Suosikit Gaming System? | |||
| Tietokoneeseen. |
|
16 | 69,57% |
| Xbox 360. |
|
6 | 26,09% |
| Wii. |
|
1 | 4,35% |
| Ps3. |
|
5 | 21,74% |
| Muu. (Coment Jos Muut) |
|
1 | 4,35% |
| Multiple Choice Poll. Äänestäjien määrä: 23. Et voi äänestää tässä kyselyssä | |||
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei kaikki,
Otsikko kertoo kaiken. I'll alussa, My favourite pelit on "GuitarHero Aerosmith / Super Mario Bros." Ja suosikkini pelaamista järjestelmiä olisi "Xbox 360/NES" Entä sinä? |
|
|
|||
|
|||
|
Tietokoneeseen. Jos minä säästää, voin luultavasti saada Xbox 360, mutta mieluummin päivittää minun tietokone. Saattaa saada Xbox joka tapauksessa, koska on puhuttu, etteivät monet uudet pelit ovat tulossa ulos PC. Pelejä, kuten Gears of War 2.
Ilmeisesti se ei tule olemaan julkaistiin PC vuoksi laitonta kopiointia ...
|
|||
|
|||
|
360 on syytä saada
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
En rearly kuten konsolit itseäni, joten valitsimme PC aina
|
|||
|
|||
|
Oma takaisin särkee, kun peli on pc: (
|
|
|
|||
|
|||
|
Teille on jotain vikaa määrityksesi tai jotain sen jälkeen, I've got a nice mukavia nahka puheenjohtaja, jotka voivat muuttaa korkeuksia jne., joten en voi muuttaa sitä niin se on täydellinen, niin olen aina sakko. Mutta kyllä, se on luultavasti ole yhtä mukava kuin mukava sohva
|
|
|
|||
|
|||
|
On, jos olen menossa vikaan, i on vanha halpa deskchair sellaista haluat löytää koulussa: (.
Näyttää siltä, että ei ne osaksi Wii, en pidä sitä kovasti itseäni .. Minusta se oli päästää alas Nintendo. |
|
|
|||
|
|||
|
Onko se vain minä, tai jos niiden prosenttiosuudet väärin? 60% PC, 20% Xbox, 20% PS3, 20% Muut. 120%? Yea, Wii, ei ole niin hyvä. Olen ollut sitä ystäväni talo. The only thing I like about it on, että saat kausiporrastuspalkkion rekisterinpitäjä paljon joissakin peleissä.
|
|||
|
|||
|
Se johtuu siitä, että voit valita useamman kuin 1 asia, joten 1 äänestys on 20% (tällä hetkellä) joten jos joku äänestää 2 asiat, ja jokainen saada 20%
|
|
|
|||
|
|||
|
Äänestin 360 & muut, se on todennäköisesti miksi.
|