![]() |
| |||||||
|
| Bekijk Poll Resultaten: Favoriete Gaming System? | |||
| Pc. | | 16 | 69,57% |
| Xbox 360. | | 6 | 26,09% |
| Wii. | | 1 | 4,35% |
| Ps3. | | 5 | 21,74% |
| Ander. (Coment Als Ander) | | 1 | 4,35% |
| Multiple Choice Poll. Kiezers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey allemaal, De titel zegt het allemaal. I'll start van, Mijn favoriete games te worden 'GuitarHero Aerosmith / Super Mario Brothers'. En mijn favoriete gaming systemen zou de 'Xbox 360/NES' Hoe zit het met jou? |
|
| |||
| |||
| Pc. Als ik sparen, kan ik waarschijnlijk een Xbox 360, maar liever een upgrade van mijn computer. Misschien Xbox toch, omdat er sprake is dat er niet veel nieuwe spellen komen op de PC. Spellen als Gears of War 2. Blijkbaar is het niet zal worden vrijgegeven op de PC vanwege piraterij ...
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| De 360 is de moeite waard om |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben het niet rearly willen consoles mezelf, dus ik koos pc helemaal
| |||
| |||
| Mijn rug pijn als ik speel op een pc: ( |
|
| |||
| |||
| U veel hebben iets mis met je setup of iets daarna, ik heb een mooie comfortabele lederen stoel dat kan veranderen hoogtes etc, dus ik kan aanpassen zodat het perfect, dus ik ben altijd goed. Maar ja, het is waarschijnlijk niet zo comfortabel als een mooie sofa |
|
| |||
| |||
| Er is waar ik ga verkeerd, ik heb een oude goedkope deskchair het soort u vinden op school: (. Lijkt erop dat er geen zijn in de Wii, ikzelf vind het erg veel mezelf .. Ik voel me het was een laat vaststelling van Nintendo. |
|
| |||
| |||
| Is it just me, of zijn de percentages verkeerd? 60% PC, Xbox 20%, 20% PS3, 20% Overige. 120%? Yea, Wii, is dat niet goed. Ik heb gespeeld bij mijn vrienden huis. Het enige wat ik graag weten, is dat u bij de swing de controller veel in sommige games.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Het is omdat je kon kiezen meer dan 1 ding, dus 1 stem is 20% (op dit moment), dus als iemand stemmen voor 2 dingen, krijgen elk 20% |
|
| |||
| |||
| Ik heb voor 360 & andere, dat is waarschijnlijk waarom. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Favoriete besturingssysteem? | KanoakaVirus | Algemene programmatuurnoot Chat | 39 | 28 mrt 2009 15:39 |
| Favoriete USB-apparaat? | KanoakaVirus | Algemeen Hardware Chat | 2 | 3rd Dec 2008 13:29 |
| Nieuwe gaming-systeem | phoeniximportersuk | Algemeen Hardware Chat | 12 | De 4 april 2008 00:34 |
| Controleer de systeemvereisten voordat je koopt het spel. | Jase123 | PC & Gaming Console | 1 | 19 okt 2007 07:44 |
| Favoriete Broswer? | Elite Techs | Web Browsers & FTP Clients | 5 | 13 Sep 2006 16:49 |
| Thread Tools | |
| |