![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Favoritt Gaming System? | |||
| PC. | | 16 | 69,57% |
| Xbox 360. | | 6 | 26.09% |
| Wii. | | 1 | 4,35% |
| Ps3. | | 5 | 21,74% |
| Annet. (Coment Hvis andre) | | 1 | 4,35% |
| Multiple Choice Poll. Velgere: 23. Du kan ikke stemme på denne meningsmålingen | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Tittelen sier alt. Jeg vil begynne med, My Favorittspill må 'GuitarHero Aerosmith / Super Mario Brothers'. Og min favoritt gaming system ville være 'Xbox 360/NES' Hva med deg? |
|
| |||
| |||
| PC. Hvis jeg lagrer opp, jeg kan nok få en Xbox 360, men vil heller oppgradere datamaskinen min. Kan bli Xbox likevel, fordi det er snakk om at ikke mange nye spill kommer ut på PC. Spill som Gears of War 2. Angivelig det ikke kommer til å bli gitt ut på PC fordi pirating ...
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| 360 er verdt å få |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har ikke rearly liker konsoller selv, så jeg valgte PC helt
| |||
| |||
| Ryggen min aches når jeg spillet på en PC: ( |
|
| |||
| |||
| Du mye har noe feil med oppsettet, eller noe da, jeg har et fint skjegg skinn stol som kan endre høyder osv., slik at jeg kan justere den slik at den er perfekt, så jeg er alltid bra. Men ja, det er nok ikke så skjegg som en fin sofa |
|
| |||
| |||
| Det er der jeg går galt, jeg har en gammel billig deskchair den typen du finner i skolen: (. Ser ut som ingen seg inn i Wii, jeg misliker det veldig mye meg selv .. Jeg føler det var en la ned fra Nintendo. |
|
| |||
| |||
| Er det bare meg eller er prosenter galt? 60% PC, 20% Xbox, 20% PS3, 20% andre. 120%? Det stemmer, Wii, er ikke det bra. Jeg har spilt det på vennene mine huset. Det eneste jeg liker med det er at du kommer til å svinge kontrolleren mye i noen spill.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Det er fordi du kan velge mer enn 1 ting, så 1 stemme er 20% (for øyeblikket) så hvis noen stemmer for 2 ting, som hver får 20% |
|
| |||
| |||
| Jeg stemte på 360 og andre, det er nok derfor. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Favoritt Operativsystem? | KanoakaVirus | General Software Chat | 39 | 28 mars 2009 15:39 |
| Favoritt USB enhet? | KanoakaVirus | General Hardware Chat | 2 | 3 desember 2008 13:29 |
| Ny gaming system | phoeniximportersuk | General Hardware Chat | 12 | 4 april 2008 00:34 |
| Sjekk systemkravene før du kjøper spillet. | Jase123 | PC & Console Gaming | 1 | 19 oktober 2007 07:44 |
| Favoritt Broswer? | Elite Techs | Nettlesere & FTP Clients | 5 | 13. sep 2006 16:49 |
| Thread Tools | |
| |