![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Titeln säger allt. Jag ska börja med, Mina favoritspel måste "GuitarHero Aerosmith / Super Mario Bros". Och min favorit gaming system skulle vara det "Xbox 360/NES" Hur är det med dig? |
|
| |||
| |||
| PC. Om jag spara, jag kan nog få en Xbox 360, men skulle hellre uppgradera min dator. Kan få Xbox ändå, eftersom det talas om att inte många nya spel kommer ut på PC. Spel gillar Gears of War 2. Tydligen är det inte kommer att släppas på PC eftersom pirater ...
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| De 360 är värt att |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag förstår inte bittida likadana konsoler mig, så jag valde PC hela vägen
| |||
| |||
| Min rygg värker när jag spel på en pc: ( |
|
| |||
| |||
| Du mycket har något fel med din setup eller nåt då jag har en trevlig sköna läder stol som kan förändra höjder etc, så jag kan justera det så det är perfekt, så jag är alltid bra. Men ja, det är förmodligen inte lika bekväma som en fin soffa |
|
| |||
| |||
| Det är där jag går fel, har jag en gammal billig deskchair den typ du hittar i skolan: (. Ser ut som något som till Wii, jag ogillar det så mycket själv .. Jag tycker det var en låt från Nintendo. |
|
| |||
| |||
| Är det bara jag, eller är de procentsatser för fel? 60% dator, 20% Xbox, 20% PS3, 20% Övrigt. 120%? Ja, Wii är inte så bra. Jag har spelat den på mina vänner huset. Det enda jag gillar med det är att du kommer att svinga den registeransvarige mycket i vissa spel.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Det är för att du skulle kunna välja mer än 1 sak, så 1 röst är 20% (för tillfället) så om någon röstar för 2 saker, var och få 20% |
|
| |||
| |||
| Jag röstade för 360 och övriga, det är antagligen därför. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Favoritgrupper Operativsystem? | KanoakaVirus | General Software Chat | 39 | 28 mars 2009 15:39 |
| Favoritgrupper USB-enhet? | KanoakaVirus | General Hardware Chat | 2 | 3 december 2008 13:29 |
| Nytt spelsystem | phoeniximportersuk | General Hardware Chat | 12 | 4 april 2008 00:34 |
| Kontrollera systemkraven innan du köper spelet. | Jase123 | PC & Console Gaming | 1 | 19 oktober 2007 07:44 |
| Favoriten Broswer? | Elite Techs | Webbläsare & FTP Klienter | 5 | 13 sep 2006 16:49 |
| Thread Tools | |
| |