![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
| View Poll Results: Suosikit Gaming System? | |||
| Tietokoneeseen. | | 16 | 69,57% |
| Xbox 360. | | 6 | 26,09% |
| Wii. | | 1 | 4,35% |
| Ps3. | | 5 | 21,74% |
| Muu. (Coment Jos Muut) | | 1 | 4,35% |
| Multiple Choice Poll. Äänestäjien määrä: 23. Et voi äänestää tässä kyselyssä | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Super Mario Galaxy, ja Smash Bros Brawl. |
|
| |||
| |||
| kpl Diablo 2 kaikki tavalla;-P |
|
| |||
| |||
| PC-pelaaminen on paras. Parempi grafiikka peleissä. Devil May Cry 3 [PC] I am using Logitech Rumblepad 2 se NFS Most Wanted sain Logitech Momo |
|
| |||
| |||
| Käytin olla riippuvaisia NFSMW sai kuten 500mil käteisenä ja 20m vuonna autojen kilpa sama rodut yhä lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| MFSMW? Need for Speed:?
| |||
| |||
| En voi todellakaan olla objektiivisia, koska en ole käyttänyt muiden pelaamista järjestelmiä. I käytetään OLD pelaamista järjestelmien lol mutta liked PC paremmin. I'll yrittää että Wii, (saada tyttäreni yksi joulua), mutta Odotan Olen vain vanha ja asettaa minun tavoin. Pidän FPS pelejä tietokoneella. Juuri nyt minun suosikkeihin on luultavasti COD4 |
|
| |||
| |||
| NFSMW = Need for Speed: Most Wanted ![]() Suosikki on PC. Suosikki peli on .................... Uhh, paljon. Lähes jokainen pelin olen koskaan ollut, lukuun ottamatta muutamia. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PC on kädet alas minun fave foorumi, mutta Wii on suuri vain istunnon takaisin ja ei ota mitään vakavasti
|
| |||
| |||
| Mielestäni XBOX360 on paras. En pelin PC-ja Wii on ok, mutta ei, että hyvä |
|
| |||
| |||
| Oma suosikki on PS3 mutta minun on vain Wii. Ei does tarpeeksi pelejä varten Wii ... PS3-pelit ovat uskomattomia laatua, ja olen todella haluavat saada. |