![]() |
| |||||||
|
| Bekijk Poll Resultaten: Favoriete Gaming System? | |||
| Pc. | | 16 | 69,57% |
| Xbox 360. | | 6 | 26,09% |
| Wii. | | 1 | 4,35% |
| Ps3. | | 5 | 21,74% |
| Ander. (Coment Als Ander) | | 1 | 4,35% |
| Multiple Choice Poll. Kiezers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Super Mario Galaxy en Smash Bros Brawl. |
|
| |||
| |||
| st Diablo 2 helemaal;-P |
|
| |||
| |||
| PC gaming is de beste. Betere graphics in games. Devil May Cry 3 [PC] Ik gebruik Logitech Rumblepad 2 voor het NFS Most Wanted Ik heb de Logitech MOMO |
|
| |||
| |||
| I used to be verslaafd aan NFSMW heb graag 500mil in contanten en 20m in auto's uit dezelfde race races steeds lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| MFSMW? Need for Speed:?
| |||
| |||
| Ik kan niet echt objectief, omdat ik nog niet gebruikt de andere gaming systemen. Ik gebruikte tot oud gaming systemen lol, maar vond de pc beter. Ik zal proberen de Wii, (om mijn dochter een voor Kerstmis), maar ik denk ik gewoon oud en in mijn manieren. Ik hou van FPS games op een computer. Nu mijn fav is waarschijnlijk CoD4 |
|
| |||
| |||
| NFSMW = Need for Speed: Most Wanted ![]() Favoriet is pc. Favoriete spel is .................... uhh, een perceel. Bijna elk spel dat ik ooit heb gespeeld, behalve een paar te noemen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PC is hands down my fave platform, maar de Wii is goed voor slechts vergadering terug te nemen en niet alles serieus
|
| |||
| |||
| Ik denk Xbox360 is de beste. Ik heb geen spel op de PC en de Wii is ok, maar niet zo goed |
|
| |||
| |||
| Mijn favoriet is de PS3, maar ik heb maar een Wii. Er Arent genoeg games voor de Wii ... PS3-games hebben verbazingwekkende kwaliteit en ik wil graag een. |