![]() |
|
|||||||
|
| View Poll Results: Favoritt Gaming System? | |||
| PC. |
|
16 | 69,57% |
| Xbox 360. |
|
6 | 26.09% |
| Wii. |
|
1 | 4,35% |
| Ps3. |
|
5 | 21,74% |
| Annet. (Coment Hvis andre) |
|
1 | 4,35% |
| Multiple Choice Poll. Velgere: 23. Du kan ikke stemme på denne meningsmålingen | |||
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Super Mario Galaxy og Smash Bros klammeri.
|
|
|
|||
|
|||
|
PC
Diablo 2 hele veien;-P |
|
|
|||
|
|||
|
PC-spill er det beste. Bedre grafikk i spill.
Devil mai Cry 3 [PC] Jeg bruker Logitech Rumblepad 2 for det NFS Most Wanted fikk jeg Logitech MOMO |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg pleide å være avhengige av NFSMW fikk like 500mil i kontanter og 20m i biler fra racing samme løp over og over lol.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
MFSMW? Need For Speed:?
|
|||
|
|||
|
Jeg kan ikke være objektiv siden jeg ikke har brukt andre spill systemer. Jeg pleide å GAMLE gaming systemer lol men likte PC bedre. Jeg skal prøve Wii, (får datteren min en til jul), men jeg regner jeg bare gamle og satt i min måter. Jeg liker FPS spill på en datamaskin.
Akkurat nå min fav er trolig COD4 |
|
|
|||
|
|||
|
NFSMW = Need for Speed: Most Wanted
![]() Favoritt er PC. Favorittspill er .................... uhh, mye. Nesten hvert spill jeg noensinne har spilt unntatt noen. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
PC er hands down my fave plattform, men Wii er stor for kun sitter tilbake og ikke tar noe alvorlig
|
|
|||
|
|||
|
Jeg tror xbox360 er den beste. Jeg har ikke spillet på PC-en og Wii er ok, men ikke så bra
|
|
|
|||
|
|||
|
Min favoritt er PS3, men jeg har bare en Wii. Det Arent nok spill for Wii ... PS3-spill har fantastisk kvalitet, og jeg virkelig ønsker å få en.
|