![]() |
|
| |||
| |||
| Super Mario Galaxy och Smash Bros träta. |
|
| |||
| |||
| st Diablo 2 hela vägen,-P |
|
| |||
| |||
| PC-spel är den bästa. Bättre grafik i spel. Devil maj Cry 3 [PC] Jag använder Logitech Rumblepad 2 för det NFS Most Wanted Jag har Logitech MOMO |
|
| |||
| |||
| Jag brukade vara beroende av NFSMW har likadana 500mil i kontanter och 20 miljoner i bilar från racing samma lopp över och under lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| MFSMW? Behovet av hastighet:?
| |||
| |||
| Jag kan verkligen inte vara objektiv eftersom jag inte har använt andra gaming system. Jag brukade OLD gaming system lol men gillade PC bättre. Jag ska försöka att Wii (få min dotter en till jul), men jag tror jag är bara gamla och ställa i mitt sätt. Jag gillar FPS-spel på en dator. Just nu är mina favoriter är nog COD4 |
|
| |||
| |||
| NFSMW = Need for Speed: Most Wanted ![]() Favorit är PC. Favoritspel är .................... Uhh, ett parti. Nästan alla spel jag någonsin spelat med undantag för ett fåtal. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PC är fällt min fave plattform, men Wii är bra för just sitta tillbaka och inte ta någonting på allvar
|
| |||
| |||
| Jag tror Xbox360 är det bästa. Jag förstår inte spelet på PC och Wii är ok men inte så bra |
|
| |||
| |||
| Min favorit är PS3 men jag har bara en Wii. Det Arent tillräckligt med spel för Wii ... PS3-spel har fantastisk kvalitet och jag vill verkligen få ett. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Favoritgrupper Operativsystem? | KanoakaVirus | General Software Chat | 39 | 28 mars 2009 15:39 |
| Favoritgrupper USB-enhet? | KanoakaVirus | General Hardware Chat | 2 | 3 december 2008 13:29 |
| Nytt spelsystem | phoeniximportersuk | General Hardware Chat | 12 | 4 april 2008 00:34 |
| Kontrollera systemkraven innan du köper spelet. | Jase123 | PC & Console Gaming | 1 | 19 oktober 2007 07:44 |
| Favoriten Broswer? | Elite Techs | Webbläsare & FTP Klienter | 5 | 13 sep 2006 16:49 |
| Thread Tools | |
| |