![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen preordered kaivoksen ja sen pitäisi saapua huomenna toivottavasti. Kukaan muu pelata Football Manager-sarja vai onko se vain minä?
|
| |||
| |||
| Kyllä, i toistaa sen ja henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että on erittäin hyvä. Vain toivomme, että tämä vuosi on yhtä hyvä. Regards Jase |
|
| |||
| |||
| Ah hyvää Olen löytänyt joku muu joka pelaa sitä.
__________________ Euro Championships kärki = Espanja & Torres <- Hitto Minun olisi pitänyt saattaa lyödä vetoa niitä Make Poverty History Oikeutta 96 <- Katsokoot |
|
| |||
| |||
| Minulla oli kopio tänään. Tämä vuosi on hyvä IMHO. On olemassa muutamia uusia ominaisuuksia ja myös erilaisen ilmeen. Olen allekirjoittanut ylös Sega sivusto, joten voi saada paljon päivityksiä sitä. Ruutukuvia sitten käy, että Football Manager verkkosivuilla. Regards Jase |
|
| |||
| |||
| Sain kopion lauantaina se saapui kun olin töissä, olen ollut vähän pelata mainos Pidän joitakin uusia ominaisuuksia. Koko asennusohjelma ottelun päivä on parantunut paljon ja niin paljon helpompaa seur. ja taktisia muutoksia.
__________________ Euro Championships kärki = Espanja & Torres <- Hitto Minun olisi pitänyt saattaa lyödä vetoa niitä Make Poverty History Oikeutta 96 <- Katsokoot |
|
| |||
| |||
| Äänet jäähtyä, I'll ostaa sen Höyry ensi viikolla. |
|
| |||
| |||
| Olen saanut kaikki logot nimet ja kasvot. SO olet todellinen mies u rintanappi ect ... jos et halua niitä vain yhteyttä minuun jason_scfc@hotmail.com tai PM minua. |