![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb de mijne preordered en komen morgen hopelijk. Iemand anders spelen de Football Manager serie of is het gewoon me?
|
| |||
| |||
| Ja, ik speel het en persoonlijk vind ik het zeer goed. Gewoon hopen dat dit jaar is als goed. Regards Jase |
|
| |||
| |||
| Ah goed ik heb gevonden iemand anders die het speelt.
__________________ Euro Championships tip = Spanje & Torres <- Damn ik zou hebben geplaatst een inzet op hen Make Poverty History Justitie voor de 96 <- Neem een kijkje |
|
| |||
| |||
| Ik had mijn exemplaar vandaag. Dit jaar is goed IMHO. Er zijn een paar nieuwe functies en ook een andere look. Ik ben aangemeld op de Sega site, dus ik zal kunnen krijgen percelen van updates voor. Voor screenshots, dan ga je naar de Football Manager website. Regards Jase |
|
| |||
| |||
| Ik kreeg mijn exemplaar op zaterdag kwam terwijl ik was aan het werk, ik heb een beetje spelen advertentie ik graag enkele van de nieuwe functies. De hele setup voor wedstrijddag is veel verbeterd en dus veel gemakkelijker te maken subs en tactische wijzigingen.
__________________ Euro Championships tip = Spanje & Torres <- Damn ik zou hebben geplaatst een inzet op hen Make Poverty History Justitie voor de 96 <- Neem een kijkje |
|
| |||
| |||
| Klinkt cool, Ik koop het op stoom komende week. |
|
| |||
| |||
| Ik heb alle logo's namen en gezichten. Dus je hebt echt mens u badge ect ... als u wilt dat ze alleen contact met mij op jason_scfc@hotmail.com of PM me. |