![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har forhåndsbestilte mine og kommer i morgen forhåpentligvis. Noen andre spille Football Manager-serien eller er det bare meg?
|
| |||
| |||
| Ja, jeg spiller det, og personlig tror jeg det er veldig bra. Bare håper dette år er like gode. Regards Jase |
|
| |||
| |||
| Ah godt jeg har funnet noen andre som spiller det.
__________________ Euro Championships tip = Spain & Torres <- Faen jeg skulle ha plassert en innsats på dem Foreta Fattigdom History Justice for de 96 <- Ta en titt |
|
| |||
| |||
| Jeg hadde mitt eksemplar i dag. Dette år er god IMHO. Det er noen nye funksjoner og også et annet utseende. Jeg registrerte meg på Sega området, så jeg kan få mange oppdateringer for det. For skjermbilder, kan du gå til Football Manager nettsted. Regards Jase |
|
| |||
| |||
| Jeg fikk min kopi på lørdag det kom mens jeg var på jobb, jeg har hatt litt spille annonsen jeg liker noen av de nye funksjonene. Hele oppsettet for kampdagen er mye bedre og så mye lettere å gjøre ubåter og taktiske endringer.
__________________ Euro Championships tip = Spain & Torres <- Faen jeg skulle ha plassert en innsats på dem Foreta Fattigdom History Justice for de 96 <- Ta en titt |
|
| |||
| |||
| Høres kult, Jeg skal kjøpe det på Steam neste uke. |
|
| |||
| |||
| Jeg har alle logoer navn og ansikter. Så du har virkelig mann u merket ect ... hvis du vil de bare kontakte meg på jason_scfc@hotmail.com eller PM meg. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| FOTBALL | redden137 | Av Emne Diskusjon | 14 | 30 mars 2008 06:05 |
| Fotball fans: Hvem støtter dere? | HistoryGirl | Av Emne Diskusjon | 17 | 4 januar 2008 11:26 |
| Football Manager 2008 | Jase123 | PC & Console Gaming | 1 | 12 nov 2007 13:44 |
| Amerikansk Fotball At Wembley | evilfantasy | Av Emne Diskusjon | 8 | 31 oktober 2007 07:26 |
| Fotball! | dodgyant | Av Emne Diskusjon | 1 | 11 desember 2006 11:51 |
| Thread Tools | |
| |