![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har förbeställda gruva och ska komma i morgon förhoppningsvis. Någon annan spela Football Manager-serien, eller är det bara mig?
|
| |||
| |||
| Ja, jag spelar den, och personligen tror jag det är mycket bra. Bara hoppas att detta år är så bra. Regards Jase |
|
| |||
| |||
| Ah bra jag har hittat någon annan som spelar det.
__________________ Euro Championships spets = Spanien & Torres <- Fan jag har placerat en satsning på dem Make Poverty History Rättvisa för de 96 <- Ta gärna en titt |
|
| |||
| |||
| Jag fick min kopia idag. Detta år är bra IMHO. Det finns några nya funktioner och även ett annat utseende. Jag har registrerat mig på Sega webbplats, så jag kan få massor av uppdateringar för det. För skärmdumpar sedan gå till Football Manager webbplats. Regards Jase |
|
| |||
| |||
| Jag fick min kopia på lördag den kom när jag var på jobbet, jag har haft lite spela annons Jag gillar några av de nya funktionerna. Hela installationen för match dagen är mycket bättre och så mycket lättare att göra subs och taktiska förändringar.
__________________ Euro Championships spets = Spanien & Torres <- Fan jag har placerat en satsning på dem Make Poverty History Rättvisa för de 96 <- Ta gärna en titt |
|
| |||
| |||
| Låter häftigt, Jag ska köpa det på Steam nästa vecka. |
|
| |||
| |||
| Jag har alla logotyper namn och ansikten. Så du har riktig man u besöksbrickor ect ... Om du vill ha dem bara att kontakta mig på jason_scfc@hotmail.com eller PM mig. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| FOTBOLL | redden137 | Off Topic Discussion | 14 | 30 mars 2008 06:05 |
| Fotbollsälskare: Vem stöder ni? | HistoryGirl | Off Topic Discussion | 17 | 4 januari 2008 11:26 |
| Football Manager 2008 | Jase123 | PC & Console Gaming | 1 | 12 november 2007 13:44 |
| Amerikansk fotboll på Wembley | evilfantasy | Off Topic Discussion | 8 | 31 oktober 2007 07:26 |
| Fotboll! | dodgyant | Off Topic Discussion | 1 | 11 december 2006 11:51 |
| Thread Tools | |
| |