![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen usein pelejä, jotka eivät ole omia FPS counter rakennettava ne. Ihmettelen, onko ohjelmistojen voin toimia taustalla se, että olen FPS kun olen pelaamista? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No mielestäni Fraps kirjaa FPS, mutta se myös hidastaa tietokonetta, howecer Xfire, joka on pelaamista messenger, voi näyttää FPS vuonna nurkassa näytön samalla pelaamista, ei kuitenkaan äänittää sen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fraps ei hidastaa ellei olet tallennuksen. Vain käyttää sitä, näytämme sinulle.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| tnx |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oudot Nav näyttö IE | jonkon2 | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 18th Jun 2009 18:12 |
| Kyllä, toisen "IE ei voi näyttää Web-sivu" | amb3sc | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 12th Jun 2009 13:02 |
| Ohje näyttö jäädyttäminen | tublecain | Rautatavaran Chat | 9 | 15th Aug 2008 14:53 |
| Big Display | SirStukings | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 13. marraskuu 2007 09:34 |
| Need Help o Näyttö Moniter | newhamish | Rautatavaran Chat | 6 | 1. marraskuu 2007 05:16 |
| Thread Tools | |
| |