![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, viime aikoina olen löytänyt itselleni riippuvaisiksi nämä kiinni miehen pelejä, Räiskintäpelit erikseen. Ja i on kaikki nämä tuoreet ja kekseliäitä ideoita yksinkertainen kiinni miehen heittäjä. Minulla on juoni aseita vihollisen etc kaikki toiminut täydellisesti, joten i metsästetään noin luomiseen suorittaa minun ajatus. Silloin i pysähtynyt, kaikki ohjelmat pidän ovat joko oikeudenkäynnin viikossa tai niin, tai joudut maksamaan. Nyt olen katsotaan oikeudenkäyntiä mutta ystäväni (joka maksetaan hänen ohjelmistot) kertoi minulle, se on hänelle keskimäärin 100 tuntia tehdä 10 minuutin arvoinen peli Oma peli on noin 20-30 minuuttia pitkä ... niin olen ihmettelevät jos joku voisi auttaa? 30 + päivän kokeiluversio olisi minun vain hyvin, jos ei ole mitään vapaita ohjelmistoja, oma peli on vain yksinkertainen muistaa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos et halua tällaista peliä olet menossa on tehtävä se itse. Kaikki pelin tehdä käyttämällä ohjelmisto on roskakoriin.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hyvin on käyttää olla ohjelma nimeltä pelin luomisohjelma, en ole koskaan rearly toiminut, miten voit käyttää useimpia se, enkä ole varma, millaisia pelejä se voi luoda, mutta se on (tai alteast on ollut) luomiseen. Tutustu tässä.