![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey allemaal, onlangs heb ik mij verslaafd aan deze eenvoudige stok man spelen, schietspellen specifiek. En ik heb al deze frisse en creatieve ideeën voor een eenvoudige stok man schutter. Ik heb het verhaal lijn wapens vijand's etc alle uitgewerkt tot in de perfectie, dus ik gejaagd voor sommige freeware voor het uitvoeren van mijn idee. Dat is wanneer ik kom tot stilstand, de programma's vind ik zijn proces voor een week of zo, of je moet betalen. Nu heb ik overwogen het proces, maar een vriend van mij, (die betaald voor zijn software) vertelde me, het houdt hem op gemiddeld 100 uur om 10 minuten de moeite waard in het wild mijn spel zal ongeveer 20-30 minuten lang ... dus ik vraag me af of er iemand zou kunnen helpen? een 30 + dagen op proef zou doen me gewoon fijn als er geen vrije software, mijn spel wordt alleen eenvoudige herinneren. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u wilt dat dit soort game je zal moeten doen. Een spel gemaakt met behulp van software wordt prullenbak.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| en er worden gebruikt om een programma genaamd Game Maker, ik heb nooit rearly werkte uit hoe u met de meeste, en ik weet niet zeker wat voor soort spellen kan maken maar het is (of alteast it used to be) freeware. Neem een kijkje hier.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is het mogelijk om een freeware OS als linux ubuntu met vista | buckweed90 | Linux & Alternative OS | 5 | 4 Dec 2008 05:51 |
| Goede Brander / Freeware | mpenney | Algemene programmatuurnoot Chat | 6 | 17e sep 2008 15:39 |
| Op zoek naar een goede freeware hulpprogramma Back-up | Carbon | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | De 5 juli 2008 13:40 |
| Muziek bewerken freeware? | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 3 | De 4 mei 2008 13:10 |
| Laatste Freeware Versie | evilfantasy | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 21 apr 2008 13:38 |
| Thread Tools | |
| |