![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, nylig har jeg funnet meg selv avhengige av disse enkle kjepp mann spill, Skyting spesielt. Og jeg har alle disse ferske og fantasifulle ideer for enkel pinne mann skytespill. Jeg har historien linje våpen fiendens osv. alle har fungert perfekt, så jeg jaktet på noen freeware å gjennomføre min idé. Det er når jeg kommer til å stoppe opp, noen programmer jeg synes er enten prøveperiode på en uke eller så, eller du må betale. Nå har jeg vurdert rettssaken men en venn av meg, (som har betalt for sin programvare) fortalte meg, tar det ham i gjennomsnitt 100 timer til å gjøre 10 minutter igjen av spillet Mine spill vil være rundt 20-30 minutter lang ... så jeg lurer på om noen kunne hjelpe? en 30 + dagers prøveversjon ville gjøre meg helt fint hvis det ikke finnes noen fri programvare, min spillet vil kun være enkle å huske. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ønsker denne typen spill du er nødt til å gjøre det selv. Noen spill bruker programvaren vil bli papirkurven.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vel det pleide å være et program kalt spillet maker, jeg aldri rearly arbeidet ut hvordan du bruker det meste av den, og jeg er ikke sikker på hva slags spill det kan opprette men det er (eller alteast det pleide å være) freeware. Ta en titt her.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Er det mulig å kjøre en gratis OS som linux ubuntu med vista | buckweed90 | Linux og alternative OS | 5 | 4 desember 2008 05:51 |
| Bra brenner / Freeware | mpenney | General Software Chat | 6 | 17nde sep 2008 15:39 |
| Leter du etter en god frivareverktøyet sikkerhetskopieringsverktøy | Carbon | General Software Chat | 3 | 5 juli 2008 13:40 |
| Musikk redigering freeware? | KanoakaVirus | Multimedia & Kodeker | 3 | 4 mai 2008 13:10 |
| Sist Freeware Version | evilfantasy | General Software Chat | 1 | 21 april 2008 13:38 |
| Thread Tools | |
| |