![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, nyligen har jag hittat mig själv beroende av dessa enkla stick man spel, skjuta specifikt. Och jag har alla dessa nya och fantasifulla idéer om en enkel pinne man skytten. Jag har historia vapen fiendens etc allt fungerat perfekt, så jag jagas av någon freeware för att genomföra min idé. Det var då jag kommer att stanna, alla program jag tycker är antingen rättegång för en vecka eller så, eller du måste betala. Nu har jag anses rättegången men en vän till mig, (som har betalat för sin mjukvara) sa till mig, tar honom i genomsnitt 100 timmar att göra 10 minuter värt för spel mina spel kommer att ligga runt 20-30 minuter lång ... så jag undrar om någon kan hjälpa? en 30 + dagar gör mig bara bra om det inte finns någon fri mjukvara, mitt spel bara kommer att vara enkelt kommer ihåg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du vill ha denna typ av spel du kommer att behöva göra det själv. Alla spel som görs med hjälp av programvara kommer att papperskorgen.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| och det brukade vara ett program som heter Game Maker jag aldrig bittida fungerat hur man använder det mesta, och jag är inte säker på vilken typ av spel det kan skapa, men det är (eller alteast det brukade vara) freeware. Ta en titt här.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Är det möjligt att köra ett gratis operativsystem såsom Linux Ubuntu med vista | buckweed90 | Linux & Alternativa OS | 5 | 4 december 2008 05:51 |
| Bra Brännare / Freeware | mpenney | General Software Chat | 6 | 17:e sep 2008 15:39 |
| Letar du efter ett bra gratis verktyg för säkerhetskopiering | Carbon | General Software Chat | 3 | 5 juli 2008 13:40 |
| Musik redigering freeware? | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 3 | 4 maj 2008 13:10 |
| Last Freeware Version | evilfantasy | General Software Chat | 1 | 21 april 2008 13:38 |
| Thread Tools | |
| |